Kişisel Blog Yazıları #193

Kişisel blog yazıları serisi olmasa belki de bu akşam bir şey yazmazdım. Seri bozulmasın diye geldim. Hani bardak kırılır da seri bozulur ya, onun gibi olmasın diye buradayım.

Saat 23.40 geçiyor. Bu yazıdan sonra yatmayı düşünüyorum. Ama belki de bir dondurma patlatırım yatmadan önce. Soğuk soğuk iyi gider. Dediğim lafa bak, sanki dondurma sıcak yenen bir şey. Dolaba bakmam lazım. Dondurma stoğu bitti mi acaba?

Çok fena gök gürültüsü var. Bir anda ortalık aydınlanıyor. Fena bir yağmur geliyor.

Uzaylılar gelse ve Taksim’e inse. Bu ifade bugün bir YouTube videosunda geçiyordu. Bir tanesi de yorum olarak, “Tutuklanırlar” yazmış. Çok iyi yorumdu. Halkın huzurunu bozmaktan gözaltına alınırlardı.

“Para sayma makinesini hobi olarak alırdım” dedim geçenlerde. Nereden konu oraya geldi hatırlamıyorum da. Bir arkadaş da, “Eğlencelik satılan paraları alır, saydırır dururdun” dedi. Ee, tabi. Zenginlik için önce zihinsel olarak hazır olmak lazım değil mi?

Öyle böyle bu akşam da kişisel blog yazıları serisi için bir şeyler yazmış olduk. Cümleten iyi geceler.

*Önceki yazı: Kişisel Blog Yazıları #192    

*Sonraki yazı: Kişisel Blog Yazıları #194 

10 yorum:

  1. Para sayma makinesini kesin ben de satın alırdım. Zengin olmak vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zengin olduktan sonrası için ön hazırlık işte :)

      Sil
  2. Eve gelirken paketli magnumlar aldım, canım sıkıldıkça gömeceğim, gel ;)

    YanıtlaSil
  3. Haha evet tutuklanırdı uzaylılar ama tutuklayamıyorlarsa da kendi saflarına geçirmek için her yolu denerlerdi :)

    Para sayma makinesi alıp sahte para sayarak evrene mesaj göndermek iyi güzel de evren mesajı yanlış anlarsa bankacı olmak da var sabahtan akşama sana ait olmayan paraları saymak sinir bozucu olabilir :)) bu yöntem evrene mesaj olarak gitseydi bankacılar zengin olurdu herhalde yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada bir numara haber olurduk ülke olarak :) Bankacı olma ihtimalini hiç düşünmemiştim bak :)

      Sil
  4. aferiin uykudan önce dondurma en faydalı şey :)

    YanıtlaSil
  5. Yatmadan önce yemeyin bence. Mideyi yakar hem :) Uzaylılar cadde ortasına inse bile bizim ülke mizah yapar, uzaylılar da çattık ya derlerdi şaşırırlardı muhtemelen. Gerçi çok da şey etmemek lazım zaten, doğru yoldayız :) Para sayma makinesi olayı güzel ''manifest'' bu arada ahahhaha :) Sadece para sayma makinesine para vermek sorun olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yemedim zaten :) Uzaylıları bile canından bezdirirdik yani :) Manifest dediğin böyle olur :)

      Sil