ücretli poşet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ücretli poşet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Naylon poşete kesin çözüm önerisi...


     İşyerinde arkadaşlarla konuşurken ücretli poşet muhabbeti açıldı. Arkadaşlardan biri, “Ücretli poşetin amacı çevre değil para. Madem ki olay çevre, bundan sonra hiç poşet üretmezsin. Onun yerine herkese file verirsin. Yoksa 25 kuruş adamı durdurmaz. Parasını verip alır yine. Bu bir şeyi değiştirmez” dedi. 

ücretli poşet

     “Ooo, sen çok radikal düşünüyorsun. O dediğin bir anda olacak bir şey değil. Yavaş yavaş olur. Hem bir yerden başlamak lazımdı” dedim. Dedim ama arkadaşın söylediği de aklıma takılmadı değil. Eğer bu konuda bir samimiyet varsa bunu pekala bu şekilde gösterebilirlerdi. Poşet üretimini durdurmak ne kadar gerçekçi onu bilmiyorum. Ama ben arkadaşımın söylediğini çok beğendim. Ya siz?

Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/umx_UGgkTa8

Gülriz Sururi'nin cenaze töreni istememesi üzerine...


     Gülriz Sururi cenaze töreni istememiş. O yüzden ölüm haberini defnedildikten sonra öğrendik. Bence çok yerinde bir karar vermiş. Birkaç yıl önce ölen eşi için de cenaze töreni yapılmamış. Çünkü sanatçıların cenaze törenlerini biliyoruz. Magazinsel bir hal alıyor. Oda böyle bir şeye malzeme olmak istememiş. Gülriz Sururi dendiği zaman her zaman aldığı bu kararı gelecek aklıma. Ve kendisini büyük bir saygı besleyeceğim.

Gülriz Sururi cenaze töreni

ÜCRETLİ POŞETE DE ALIŞACAĞIZ
Yeni yılın ilk gününden itibaren poşetler de ücretli satılmaya başlandı. Mesela marketlerde 25 kuruş. İlk gün marketlerde, “Böyle şey olur mu?” diyenler olmuş. Ben bu kararı sonuna kadar destekliyorum. Sokaklar poşetlerden geçilmiyor. Zaten çevreye verdiği zarar yüzünden böyle bir karar alındı ya. İlk başlarda tepki olması doğal. Ama zamanla bu da oturacak. Aynı zamanda poşet israfının da önüne geçilmiş olacak.

KILIÇDAROĞLU BU SORUYA CEVAP VERDİ Mİ?
Kılıçdaroğlu, genel başkan olduğundan beri 9 seçim kaybetmiş. Kendisine hiç soruldu mu? “9 seçim kaybettiniz. Ama buna rağmen hala partinin başındasınız. Siz demokrasiye inanan biri olarak, hala partinin başında kalmanızın uygun olduğunuz düşünüyor musunuz?” diye. Eğer böyle bir soru sorulduysa nasıl bir cevap verdi merak ediyorum.

Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/_L3KpEED4UQ