İşyerinde arkadaşlarla konuşurken ücretli
poşet muhabbeti açıldı. Arkadaşlardan biri, “Ücretli poşetin amacı çevre değil
para. Madem ki olay çevre, bundan sonra hiç poşet üretmezsin. Onun yerine
herkese file verirsin. Yoksa 25 kuruş adamı durdurmaz. Parasını verip alır
yine. Bu bir şeyi değiştirmez” dedi.
“Ooo, sen çok radikal düşünüyorsun. O
dediğin bir anda olacak bir şey değil. Yavaş yavaş olur. Hem bir yerden
başlamak lazımdı” dedim. Dedim ama arkadaşın söylediği de aklıma takılmadı
değil. Eğer bu konuda bir samimiyet varsa bunu pekala bu şekilde
gösterebilirlerdi. Poşet üretimini durdurmak ne kadar gerçekçi onu bilmiyorum. Ama
ben arkadaşımın söylediğini çok beğendim. Ya siz?
Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/umx_UGgkTa8