Sağlık
Bakanı Fahrettin Koca açıkladı. Türkiye’de görülen koronavirüs vaka sayısı 5’e
çıktı. Hani daha önce bir kişiydi ya. İşte o bir kişinin çevresindeki
kişilermiş bunlar da. Umarım sayı artmaz. Hepimizin beklentisi bu. Birkaç gün
aralıklarla artması da iyi bir şey değil.
![]() |
| foto kaynak: haberturk.com |
İtalya’da okuyan Kıbrıs’lı bir
öğrencinin videosunu izledim. Sizde denk gelmişsinizdir. Oda ilk başlarda
sayının çok az olduğunu ama 7-8 günden sonra vaka sayısının patladığını
söylüyor. Muhtemelen kuluçka süresi nedeniyle zaman geçtikçe vakalar patladı. Bakalım
bizde nasıl seyredecek?
