Nasrettin Hoca etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Nasrettin Hoca etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Nasrettin Hoca ile fotoğraf çektirdim...

Bugün Düzce’de gezerken bir dükkanın önünde yapılan etkinliğe denk geldik. Yeni sezon kampanyası vardı herhalde. Etkinlik ne için yapılıyormuş ona bile bakmadım. Ayakkabı dükkanıydı.

Dükkan önünde Nasrettin Hoca kostümlü biri vardı. Sonra palyaço vardı. Bir diğer palyaço da balondan çocuklara şekil yapıyordu. Nasrettin Hoca ile fotoğraf çektiriyordu herkes.

Fotoğraf çektirenleri görünce, “Nasrettin Hoca ile ben de fotoğraf çektirmeliyim” dedim. “Selamün aleyküm hocam. Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?” dedim. Yaşar fotoğrafımızı çekti.

Sonra bu fotoğrafı İnstagram hesabımda da paylaştım. Fotoğrafı gören arkadaşlarımdan biri, “Hoca ile göle maya çalmaya da gitseydiniz ya” demiş. Aklıma gelse söylerdim hocaya bak.

FİLTRE KAHVEMİ İÇMEDEN KENDİME GELEMİYORUM” DİYE HAVA ATAMAYACAĞIM ÇÜNKÜ…

Düzce’de açılan yeni bir kahveci var. Daha önceki yazılarımdan birinde yılbaşını karşılayan bir yer var Düzce’de demiştim. İşte o kahveci, bu bahsettiğim yer. Filtre kahveyi 10 liraya satıyorlar. Arkadaşım Yaşar ile yolda giderken dikkatimi çekti.

“Ben kahve alacağım” dedim. Yaşar, “Ben de alayım” dedi. Aldık kahveleri. Yolda giderken içiyoruz. Ama acı. Bugün anladım. Filtre kahveyi sevemeyeceğim ben. Burger King ya da McDonald’s satılan kahve var. White kahve diye. Anca o keser beni.

SENARYODA BİR SIKIŞMA MI VAR?

Kardeşlerim dizisinde Kadir’in ölmesi ile ilgili videonun tekrar gündeme gelmesi senaryo açısından pek iyi bir sinyal değil gibi. Acaba senaryoda sıkışmaya mı başladılar nedir? Yoksa yine ustalıkla bu işin içinden de sıyrılmayı bilecek mi senaryo ekibi?

DERSHANE, CUMARTESİ FALAN DİNLEMEZ…

Otobüste iki arkadaş konuşuyor. Birisi nereye gittiğini sordu. Diğeri dershaneye gittiğini söyledi. “Cumartesi cumartesi ne dershanesi” dedim içimden. Ulan şu çocukların yıllarını çalıyorsunuz be.

AVATAR: SUYUN YOLU FİLMİNE GİDEN ARKADAŞIM FİLMİ BEĞENMİŞ Mİ?

Arkadaşım bugün sinemaya gitmiş. Avatar’ın yeni çıkan filmine. Avatar: Suyun Yolu’na. 60 liraymış sinema. Arkadaşım çok beğenmiş filmi. 5 üzerinden puanlamasını rica ettim. Bazı sahneleri gereksiz uzatmalarından dolayı 4 verdi. Ben daha ilk filmini izlemedim. Biraz izlemiş, sarmayınca da bırakmıştım. Belki bir ara ilk filmi yeniden izlemeyi denerim.