bezmişlik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
bezmişlik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Bezmişlik...

Kahveci dükkanının gittik arkadaşımla kahve almak için. Bizi gören orada çalışan çocuk, bezgin bir şekilde ne istediğimizi sordu. Herkeste bir bezmişlik mi var, yoksa bana mı öyle geliyor?

ŞU AN NE İZLİYORUZ?

Yılbaşı akşamından yazıyorum bu yazıyı. TV8’de, O Ses Türkiye’yi izliyoruz.

YILBAŞI KALABALIĞI…

Bugün Düzce’ye gittim. İki otobüsüne bindim. Otobüs tıklım tıklımdı. Yılbaşı ve cumartesi birleşince böyle olması doğal tabi. Neyse ki akşam dönüşte kalabalık değildi.

FİLTRE KAHVE 10 LİRAYA SATILIR MI?

Arkadaşla 10 liraya filtre kahve aldık. Yeni açılan kahveci dükkanın kampanyası varmış. 10 liraya filtre kahve olur mu millet? Filtre kahve yerine başka bir şey içmiş olmayalım?

ÇOCUĞA ZORLA YEMEK YEDİRMEK…

Hamburgercide, oturduğumuz masanın yanındaki masaya iki çocuğuyla bir anne geldi. İki çocuğuna da hamburger söyledi. Ama küçük olan çocuk hamburgerinin yarısını yedi. Annesi diğer yarısını yemesi için de zorladı çocuğu. Bırak istemiyorsa yemesin çocuk. Acıkınca yer zaten. Çocukların yemeye zorlanması doğru gelmiyor bana. Bu arada çocuk yine de yemedi hamburgeri.

ONUR BULDU’NUN ŞARKI SEÇİMİ…

O Ses Türkiye yılbaşı özel programına katılanlardan birisi de Onur Buldu’ydu. Tutmuş hüzünlü bir türkü seçmiş. Abi yılbaşı gecesine hüzünlü türkü gider mi ya. Ben hareketli bir şeyler beklerdim kendisinden.

ŞUNA BİR AÇIKLIK GETİR BE ABİ…

Beyaz Show yeniden başlayacak muhabbetleri dönüyor. Arkadaş ara ara çıkıyor bu muhabbet. Beyaz’ın çıkıp şu işi açıklığa kavuşturması lazım. Başlayacak mı, başlamayacak mı?

BU NASIL BİR ANNE VE BABADIR?

Okuduğum kitapta anne ve babanın, üç çocuğu var. Bu anne ve baba, üçüncü ve son çocuklarına sevgi ve ilgi göstermiyorlar. Çocuk için tam bir cehennem. Madem istemiyordunuz niye yaptınız o çocuğu be insanlar?

YENİ YILA UYUYARAK GİRMEK İSTEMİYORUM…

Dün akşam doğru dürüst uyuyamadım. Uykum var ama yeni yıla uyuyarak girmek istemiyorum. Sonra yıl boyunca hep uyuklarım falan.

TATLI HAYAT DİZİSİ HAKKINDA…

Türkan Şoray ve Haluk Bilginer’in oynadığı Tatlı Hayat dizisinin ilk bölümünün büyük bir kısmını izledim. Bir saatlik bir bölümdü. Son 15 dakika kala kapattım. Yabancı bir diziden uyarlamaymış. Belli oluyor zaten. Bir de daha kısa olsaymış daha da güzel olabilirmiş.