Türkçe dublaj etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Türkçe dublaj etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Türkçe dublajı olmayan film...

     Peekay filmini sonunda izledim. Bugüne kadar Türkçe dublajlı halini bulamadığım için izlememiştim. Gerçi yine bulamadım. Alt yazılı izlemek mecburiyetinde kaldım. İlk bir saat boyunca acayip sıkıldım. Ama sonra çok beğendim. Sıkıldığıma değdi. Amir Khan filmi sevenlere önerimdir.

KENDİ YAPMIŞ SİLAHI…

     Eski Japonya başbakanı silahlı saldırı sonucunda öldü. Japonya’da silah sahibi olmak çok zormuş. Bir sürü test falan varmış. Katil ise eski askermiş. Silahı kendisi yapmış.

ÖNÜNE GELENE SİLAH VERİLMEMELİ…

     Japonya’daki gibi olmalı biz de de. Önüne gelen silah ruhsatı alamamalı. Bir sürü teste tabi tutulmalı. Hatta hiç verilmemeli. Sadece güvenlik güçlerinde olmalı. Kafası bozulan katil oluyor sonra.

NİTELİK ÖNEMLİ, NİCELİK DEĞİL…

     Önemli olan, her ile bir üniversite açmak değilmiş. Önemli olan üniversitenin eğitim kalitesiymiş. Biz Türkler olarak sayılara çok takılıyoruz. Nicelik sevdamız var bizim. Ama önemli olan nitelik. Bunu beynimize kazımalıyız.

İNSAN HİKAYELERİNİ SEVEN KENAN İMİRZALIOĞLU…

     Kenan İmirzalıoğlu, insan hikayelerini seviyor. Yeni insanlar tanımayı seviyor. Dün akşam, Kim Milyoner Olmak İster’i izlerken düşündüm bunu. Kendisinin bu yapısı, programı daha da bir izlenir hale getiriyor.

KİTAP OKUMANIN EN ÜST SEVİYESİ BU OLSA GEREK…

     Yine, Kim Milyoner Olmak İster’den bir not. Yarışmacı telefon joker hakkını kullanmak istedi. Aranılmasını istediği jokeri için, “Çok kitap okur. Neredeyse okumadığı kitap yoktur diyebilirim” dedi. Ben de böyle bir okur olmak isterdim.

Altyazılı film izlemek bana göre değil...

Altyazılı film izlemek

     Altyazılı film izlemek bana göre değil. Alışmamışım. Genlerimde yok. Zamanında Cnbc-e diye bir kanal vardı. Onda izlediğim yabancı diziler vardı. Bin Bang Theory ve bir komedi dizisi daha. Ama onun adını hatırlamıyorum. İşte o dizileri altyazı ile izliyordum mecburen. Bazen sinemalarda altyazılı filmler geliyor. Hele birde üstüne para verip asla izlemem. Çok izlemek istediğim bir film olsa bile. Hatta çok sevdiğim bir devam filmi olsa bile. Ben Türkçe dublaj izlemeyi seviyorum. Sevdiğim karakterleri alıştığım seslerinden duymak isterim. Dublajsız duyduğumda garipsiyorum açıkçası. Benim fazla yabancı dizi izleme gibi bir alışkanlığım yok. O yüzden bu altyazılı izleme durumuna yabancıyım. Dublajlı olsun, benim olsun.

Foto kaynak: https://pixabay.com/tr/film-y%C3%B6netmen-clap-filmi-sinema-2545676/