*Eskiden olsa, “Roman mı, hikaye mi?” sorusuna hemen, “Roman”
derdim. Ama şimdi öyle diyemiyorum. Çünkü okumaktan hemen sıkıldığım için
hikayeye yöneldim bu aralar. Hikaye hoşuma da gitti. Artık hikayeyi de roman kadar
sevdiğimi söyleyebilirim.
*Show TV’de, Süt Kardeşlerim’i izledik. Reklam arasında da
tv8’de, Fenerbahçe- Hull City maçını izledik.
*İstanbul’da yine bir sel ve yine Ekrem İmamoğlu tatilde.
Buraya yazıyorum: Ekrem İmamoğlu bırak Cumhurbaşkanı seçilmeyi, bir daha
belediye başkanı bile seçilemez.
*Okeye dördüncü olarak çağrılmadım hiçbir zaman. Oyunlarla fazla
ilgim yoktu. Hala da yok. Geç öğrendim okeyi. İlk öğrenmeye başladığım zamanlar
farkında olmadan okey taşını yanımdaki adama veriyordum. Bugün Whatsapp
grubundan, “Okeye dördüncü arıyoruz. Müsait olan gelsin” yazınca arkadaş, bu
sorunun muhatabı olarak görmedim kendimi :)
*Hikmet Anıl Öztekin, YouTube kanalında, 18 süper film
önerisi yapmış. Filmlerin konsepti olarak da tatilde iyi gidecek filmler olarak
belirlemiş. Videoyu izler izlemez o filmlerden birini hemen izledim. “Benden Bu
Kadar” isimli filmdi izlediğim. Önerilen filmlerin geneli hoşuma gitti. Fırsat
buldukça izleyeceğim hepsini.
*Büyük gazeteler bir zamanlar 500 bin falan satarlardı. Şimdilerde
bu rakam 150 binlere kadar düşmüş. Daha kaçlara düşecek bu sayılar bakalım.
*Şekerpare adında bir Türk filmi var ya. İşte onu sevemedim.
Gerçi bugüne kadar başından sonuna kadar oturup izlemişliğim de yok. İzlediğim sahneler
sarmayınca beni, tamamını izleme gereksinimi duymadım.