Kişisel blog yazıları serisi olmasa belki de bu akşam bir şey yazmazdım. Seri bozulmasın diye geldim. Hani bardak kırılır da seri bozulur ya, onun gibi olmasın diye buradayım.
Saat
23.40 geçiyor. Bu yazıdan sonra yatmayı düşünüyorum. Ama belki de bir dondurma
patlatırım yatmadan önce. Soğuk soğuk iyi gider. Dediğim lafa bak, sanki
dondurma sıcak yenen bir şey. Dolaba bakmam lazım. Dondurma stoğu bitti mi
acaba?
Çok
fena gök gürültüsü var. Bir anda ortalık aydınlanıyor. Fena bir yağmur geliyor.
Uzaylılar
gelse ve Taksim’e inse. Bu ifade bugün bir YouTube videosunda geçiyordu. Bir
tanesi de yorum olarak, “Tutuklanırlar” yazmış. Çok iyi yorumdu. Halkın
huzurunu bozmaktan gözaltına alınırlardı.
“Para
sayma makinesini hobi olarak alırdım” dedim geçenlerde. Nereden konu oraya
geldi hatırlamıyorum da. Bir arkadaş da, “Eğlencelik satılan paraları alır,
saydırır dururdun” dedi. Ee, tabi. Zenginlik için önce zihinsel olarak hazır
olmak lazım değil mi?
Öyle
böyle bu akşam da kişisel blog yazıları serisi için bir şeyler yazmış olduk. Cümleten
iyi geceler.
*Önceki
yazı: Kişisel Blog Yazıları #192
*Sonraki yazı: Kişisel Blog Yazıları #194
Para sayma makinesini kesin ben de satın alırdım. Zengin olmak vardı :)
YanıtlaSilZengin olduktan sonrası için ön hazırlık işte :)
SilEve gelirken paketli magnumlar aldım, canım sıkıldıkça gömeceğim, gel ;)
YanıtlaSilKonum at, geliyorum :)
SilHaha evet tutuklanırdı uzaylılar ama tutuklayamıyorlarsa da kendi saflarına geçirmek için her yolu denerlerdi :)
YanıtlaSilPara sayma makinesi alıp sahte para sayarak evrene mesaj göndermek iyi güzel de evren mesajı yanlış anlarsa bankacı olmak da var sabahtan akşama sana ait olmayan paraları saymak sinir bozucu olabilir :)) bu yöntem evrene mesaj olarak gitseydi bankacılar zengin olurdu herhalde yaaa
Dünyada bir numara haber olurduk ülke olarak :) Bankacı olma ihtimalini hiç düşünmemiştim bak :)
Silaferiin uykudan önce dondurma en faydalı şey :)
YanıtlaSilEvet, Deep :)
SilYatmadan önce yemeyin bence. Mideyi yakar hem :) Uzaylılar cadde ortasına inse bile bizim ülke mizah yapar, uzaylılar da çattık ya derlerdi şaşırırlardı muhtemelen. Gerçi çok da şey etmemek lazım zaten, doğru yoldayız :) Para sayma makinesi olayı güzel ''manifest'' bu arada ahahhaha :) Sadece para sayma makinesine para vermek sorun olabilir...
YanıtlaSilYok yemedim zaten :) Uzaylıları bile canından bezdirirdik yani :) Manifest dediğin böyle olur :)
Sil