Kim
Milyoner Olmak İster programına helal olsun. Özel bölümleri bile Google
trendler listesinde kendisine yer buluyor. Dün akşam yine özel bölümü vardı. Özel
bölüm dediği de daha önceki bölümlerden karma yapmışlar. Dün akşamki bölümünü
daha önce izlemiştik. Bu bölümün daha önce yayınlanmasına rağmen soruların
internette bu kadar aratılması ilginç geldi bana. Durumdan haberi olmayan da
ilk defa yayınlanmış zanneder bu bölümü. Kim Milyoner Olmak İster hakkında
yazmışken. Birkaç şey daha söyleyeyim.
Programda uzun süre reklam verilmiyor. Bu
da insanı sıkıyor. “Hadi reklam girsin artık. Sıkıldık be” dedirtiyor insana. Bu
kadar bunaltmasalar iyi olur bence. Programın bitmesine yakın ise reklamdan
geçilmiyor. O zaman da, “Daha şimdi reklamdan çıktın. Ne reklamı?” dedirtiyor
insana. Bu konu hakkında kanala hiç şikayet gelmiyor mu acaba? Kim Milyoner
Olmak İster’in bu reklam politikasından şikayetçi olan bir ben miyim?
Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/i--IN3cvEjg