Kahramanmaraş depremleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Kahramanmaraş depremleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Kışın bana hatırlattığı tek şey 6 Şubat...

*Kahramanmaraş depremlerinde bir kolunu kaybeden @Eminekuss1 adlı kullanıcı attığı tivitte, “Soğuk havaları ve karı sevmiyorum artık, kışın bana hatırlattığı tek şey 6 Şubat” demiş. İnsanın okurken yüreği dağlanıyor.

*Celal Şengör, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan hayranıymış. İktidar partisinden birine hayranlık duyması şaşırtıcı geliyor insana değil mi?

*Fatih Altaylı’nın, YouTube kanalının konuğu Reynmen olmuş.

*Dün, Erkekler Günü’ymüş. Biz erkeklerin günü mü varmış arkadaş.

*Yapılan araştırmalara göre kediler, kendilerini sevmeyen insanları daha çok seviyormuş. Neden böylesiniz kedicikler?

*Deli bir değil ki bağlayasın, ölü bir değil ki ağlayasın. Twitter’da okuduğum bir söz.

*Artık bir klasik haline geldi. Nygma, Ekonomist dergisinin 2024 kapağının şifrelerini çözmüş YouTube kanalında. Meraklısına duyurulur.

Deprem, antidepresan ve gülümsemenin içindeki acı...

*Deprem demişken. Bugün burada da deprem oldu. 4,8 büyükliğünde. Bayadır buralarda olmuyordu. Ama tetikte bekliyordum. Türkiye’nin her yeri sallanırken burası da sallanmadan olmazdı tabi.

*Kahramanmaraş depremlerinden sonra gülümsemelerimizin içinde bile bir acı var.

*Teyzeoğlu bile antidepresan kullanıyormuş. Aslında güçlü bir kişiliğe sahiptir. Hayat onu bile sıkmış demek ki.

*Arkadaşlar konuşuyorlardı. Bir film varmış. Psikopat bir doktor, insanları kırkayak yapmaya çalışıyormuş. Yorumlarında kusarsınız falan yazıyormuş. İzlemeye hevesli arkadaşlar. Ama benlik değil. Filmin adını bile sormadım. O kadar benlik değil yani.

*İbrahim Efendi Konağı kitabını okumaya devam ediyorum. Bayrama kadar biter herhalde. Çünkü çok yavaş okuyorum.

*Yeşil Yol filmini bi baştan sona izleyemedim. Hep televizyonda filmin ortalarına denk geldim. Dramı ağır bir film olduğu için de özellik açıp izlemek istemiyorum bilgisayardan.

*Köpekler, kedi mamalarını acayip seviyorlar. Bir anda silip süpürüyorlar.

*Starbucks’ı protesto edip, dükkanlarına gitmeyecektik hani. Gerçekten gitmedik mi? Ben inanmıyorum böyle bir şeye. Yine dolup taşmaya devam eder dükkanlar.

*Eğer bir filmde oynayan herkes ünlü birer oyuncuysa o filme karşı antipatim oluyor. Seyirci olarak beni filmle değil, oyuncularla tavlamaya çalışıyorlar çünkü.

*Bu ülkede sendikalaşma oranı hep az olur. Çünkü gruptan illaki birileri, grubu satar.

*Herkes susuzluk kapımızda diyor. Daha da zor günler bekliyor bizi. Susuzluk ülke olarak sadece bizim sorunumuz değil tabi. Tüm dünyanın sorunu.

*Yok Rus uçağı, Amerikan insansız hava aracını düşürmüş falan. Bir siz eksiktiniz. Dünyanın başında bir savaş eksikti. Bir o kaldı zaten. Çıkarın üçüncü dünya savaşını da olsun bitsin. Ondan sonrası da dünya için game over olur herhalde.

*Ekrem İmamoğlu ile Muharrem İnce Hatay’da karşılaşıp ayak üstü konuşmuşlar.

*Muharrem İnce, ekonomist Özgür Demirtaş’ı arayıp, “Siyasetten anlamıyorsun” demiş.

*Atv’de Aldatmak dizisini izliyordu evdekiler. Şöyle bir göz ucuyla izledim. “Yok, bu dizi benim için bitmiş” deyip kalktım televizyonun başından.

*Okan Bayülgen bıyık bırakmış. Okan’ın bu tarzını seviyorum. Adamın canı o an ne istiyorsa onu yapıyor. Kimi zaman kel, kimi zaman sakallı, kimi zaman da bıyıklı.

 

Kahramanmaraş depremlerini hiç unutmayacağız...

Kahramanmaraş merkezli depremlerde toplam 11 ilimiz etkilendi. Şu ana kadar 44 bin canımızı kaybettik. Hala bölgede çadır eksiği olduğu söyleniyor.

Deprem geçiren illerimiz toparlanmaya çalışıyor. Biz de toparlanmaya çalışıyoruz. Normal hayata dönmeye çalışıyoruz.

Ne kadar dönebileceksek. Eser Yenenler bu normalde dönme konusunda, “Evet, işlerimize dönelim. Ama orayı unutmadan. Oradan elimizi çekmeden” dedi. Çok da güzel söyledi.

Artık ne orada sağ kalanlar için ne de bizim için hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Hadi bizi geç de orada yakınlarını kaybedenleri düşünemiyorum. Onlar için nasıl geçecek, nasıl unutacaklar?

Unutamayacaklar tabi. İçlerindeki acı ile yaşamaya çalışacaklar.

Bundan sonra yaşayacağımız her güzel şeyde deprem bölgesinde hayatını kaybedenler gelecek aklımıza. Onların acısı olacak yüreklerimizde.

Canlarını kaybeden her insanımız için Allah rahmet eylesin. Yaralılar çabucak şifa bulur inşallah. Milletimizin başı sağ olsun.