marsta yaşamak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
marsta yaşamak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Clubhouse'da zihin açan yorumlar yok...

     Clubhouse, ilk başlarda sarmıştı beni. Ama sonradan sıkıldım. Hep aynı muhabbetler dönüyor. Kim bir konuda görüşlerini söylese, “Bunu daha önce duymuştum zaten” diyorum. Yapılan yorumların hepsine aşinayız. Ya o yorumları biz yaptık, ya çevremizden duyduk, ya izledik ya da okuduk. Kafa açan yorumlar yok dostlar. Klasik olacak ama insana farklı açıdan baktıran yorumlar yok.


Clubhouse
foto kaynak: unsplash.com


KORKULARIMI BURAYA NEDEN YAZAMIYORUM?

     Her insanın korkuları vardır. Benim de var. Hatta o korkularımı buraya da yazmak istiyorum ama çekiniyorum. Çekincemin nedeni: Bunları sizlerle paylaşmaktan değil, eğer yazdıklarım olursa diye. İstemediğin şeyleri dillendirmek ve yazmak, pek de önerilmeyen bir şey çünkü.

KENDİME MEYDAN OKUMA MI?

     Kendine meydan okumak diye bir olay var. Kişisel gelişimciler de bunu öneriyorlar. Başkalarına bakıp zaman kaybetme, kendinle uğraş, işin mottosu yani. İyi güzel de. Kendime meydan oku olayı sarmadı beni. Bana anlamsız geliyor. Belki de meydan okumayı yapamayacağım için anlamsız buluyorumdur. Şu anda nasıl konumlandıracağımı bilemiyorum. Biraz daha üzerinde düşünmem lazım. Belki de ilerde bir gün, “Ben bu harika yöntem üzerinde nasıl da kuşkuya kapılmışım” da diyebilirim. Bakalım, zaman.

DÜNYADAN BAŞKA BİR YERDE YAŞAYAMAYIZ BİZ…

     Ntv’nin sitesinde gördüm. “Mars’tan ilk görüntü geldi” diye haber yapmışlar. Çorak ve bomboş bir arazi var görünen. Ve oradan bir şeyler çıkarmaya çalışıyoruz. Bu evrende yalnızız. Ve dünyadan başka bir yerde, insanlığın yaşaması için uygun değil. Marsa koloni falan kuracağız diyorlar ya. Bana hepsi hayal geliyor. Bu düzeni kuran öyle bir kurmuş ki. İnsan denen aciz varlık sadece dünyada yaşamak için programlanmış.