Disney Plus etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Disney Plus etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Murat Yıldırım'dan Disney Plus yorumu...

Oyuncu Murat Yıldırım, Disney Plus hakkında konuşmuş. Asıl Disney Plus’ın bize ihtiyacı olduğunu bizim ona ihtiyacımız olmadığını, Atatürk’ün ise Disney’e hiç ihtiyacı olmadığını, asıl bizim Atatürk’e ihtiyacımız olduğunu söylemiş. Bugüne kadar okuduğum en güzel yorumlardan birini yapmış. Tebrikler.

GOOGLE DA OLMASA…

Google, Nüzhet Gökdoğan’ı Doodle yapmış. Türkiye’nin ilk kadın gök bilimcilerinden biri olarak tanınıyormuş. Ama ben bilmiyordum. Google’ın bu Doodle olayı sayesinde öğreniyoruz böyle şeyleri. Seviyorum o yüzden bu Doodle muhabbetini.

BEN BİR HABER KANALI MIYIM?

İnstagram’da genelde günün gelişmelerini hikaye yapıyorum. Bu mizah konusu da olabiliyor, ciddi bir konuda. Arkadaşlarımdan biri de bu durum için, “Haber kanalı gibisin” dedi. Galiba öyleyim. Seviyorum paylaşmayı. Ama çok da paylaşım yapıp milleti sıkmamaya da dikkat ediyorum.

Disney Plus, Peyami Safa ve bir kaç not daha...

Ne haber millet? Havalar hala sıcak. Eyyam-ı bahur sıcakları kavurmaya devam ediyor bizi. 

Ülke gündeminde ise Disney Plus var. Atatürk’ün dizisini Ermeni lobisinin baskısıyla platformdan kaldırdığı iddiası ortalığı karıştırdı. Disney Plus abonelikleri iptal ettiriliyor bir bir. Disney resmen kendini bitirdi. 

Ben de kütüphaneye gittim. Yeni kitaplar aldım. İki tane Peyami Safa kitabı aldım. Umarım beğenirim. 

Her gün kahve içmeye başlamıştım. Tekrar ara verdim kahve içmeye. Kahve beyazlatıcısı için de kısır falan yapıyor diyorlar. Aga her şeyin de bir şeye zararı var. 

Kendi Düşen Ağlamaz dizisinin son iki bölümünü izlemedim. İyice koptum diziden. 

Son bir not: Gelecek hafta ligler başlıyor. Galatasaray olarak top falan oynadığımız yok. Hayırlısı bakalım.

Disney Plus, Netflix gibi platformlar daha ne zamana kadar var olabilirler?

Netflix, Disney Plus ve diğerleri. Daha ne zamana kadar yaşamlarını devam ettirebilirler. Devamlı içerik üretmek zorundalar. Ve bu içeriklerden en az birkaç tanesi ses getirmeli. Her zaman ses getirecek proje yapabileceklerinin garantisi yok. Açıkçası sonları nasıl olacak ve bu hikaye nereye kadar devam edecek ben de merak ediyorum.

YENİ YIL HEDEFLERİ BELİRLEMEDİM KENDİME…

Yeni yıl geliyor. Yeni yılın gelmesinden dolayı heyecanım var. Ama eskisi gibi hedefler koymuyorum artık kendime. “Bu yıl şunu yapacağım, bunu yapacağım” gibi şeylerle geçirmiyorum günlerimi.

FOX TV, BİR TÜRLÜ DİZİLERDE BAŞARI ELDE EDEMİYOR…

Dün akşam Fox TV’de, yeni başlayan Hayatımın Şansı dizisini izledik. Pek öyle alıp götürecek bir dizi değil. Zaten reytinglerde de 10’uncu olmuş. Fox’un dizilerden yana şanssızlığı var.

WEDNESDAY’IN HANGİ ÖZELLİĞİNİN BEN DE OLMASINI İSTERDİM?

Wednesday gibi umursamaz olmayı isterdim. Bana söylenen her şeye kafa yormazdım böylece.

ÇEKİCİ OLMANIN KURALI: UMURSAMAZ OLMAK MI?

Nedense kimseyi umursamayan insanlar daha da çekici geliyor insanlara.

HER KİTAPTA ÖZELLİKLE BUNUN ALTINI ÇİZMELERİNİN NEDENİ NE?

Peyami Safa kitaplarında, “Yazarak geçimini kazandı” diye bir ifade var hep. Neden özellikle her kitabında bunu vurgulamaya ihtiyaç duymuşlar ki?

OĞUZHAN UĞUR’UN, PROGRAMINA GELMESİNİ İSTEDİĞİ KİŞİ…

Oğuzhan Uğur, Katarsis programına konuk olmuş. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın programa gelmesini istediğini söylemiş. Öyle bir şey olsa var ya Türkiye’nin en çok izlenen YouTube videosu olur.