simit ve poğaça almak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
simit ve poğaça almak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Sabahları simit ve poğaça almak...

*Sabahları poğaça ve simit almak. İnsana yaşama sevinci veren bir aktivite.

*Melike Şahin’in, “Nasır” şarkısı çok güzel. İlk defa dinledim ve çok beğendim.

*YouTube zırt pırt reklam koymaya başladı video aralarına. İnsanın video izleme zevkinin içine ediyor.

*Çok Güzel Hareketler’in ilk kuşağı dağılmasaydı ve hala devam ediyor olsalardı nasıl olurlardı acaba?

*Daha tam yanamadan yaz bitti. Ağustos geldi işte.

*İlaç firmaları ne para kırıyorlar be.

*Bir arkadaşım kedi kumu işine girmek istediğini söyledi. Çok para varmış bu işte. Tam Türk kafası işte.

*Hikaye adı altında saçma şeyler okudum.

*En son ne zaman çay gibi bir çay içtiğimi hatırlamıyorum.

*Yanımda horlayan birinden şikayet edip de uyuyamama gibi bir durumum olmadı hiç.

*Bu arada çok yorgun olduğum zamanlar horluyormuşum. Alın size ifşa işte.

*İlaçsız bir dünya hayal ediyorum bazen. İlaçların bizi daha da hasta ettiğini düşünüyorum.

*Bugün diğer günlere göre az su içtim.

*Bu ülkenin insanını aptal yerine koyan açıklamalar yapmak moda oldu.

*Yaşamakla ilgili, dünyayla ilgili her şey söylenmiş gibi. Yeni söylenecek bir şey kalmamış gibi sanki.

*Bazen eskilere gidiyorum. Eskilerin beynimde bazen bu kadar canlı olmasına hayret ediyorum.

*Geçen hafta sonu gazete alacaktım unuttum yine bak.

*Hayvanların dili olsa ne konuşurlardı acaba?

*Disney Plus reklamları güzel, beğeniyorum.

*Cem Yılmaz, Joker’i oynasa nasıl olurdu?