*Sabahları poğaça ve simit almak. İnsana yaşama sevinci veren bir aktivite.
*Melike Şahin’in, “Nasır” şarkısı çok güzel. İlk defa
dinledim ve çok beğendim.
*YouTube zırt pırt reklam koymaya başladı video aralarına. İnsanın
video izleme zevkinin içine ediyor.
*Çok Güzel Hareketler’in ilk kuşağı dağılmasaydı ve hala
devam ediyor olsalardı nasıl olurlardı acaba?
*Daha tam yanamadan yaz bitti. Ağustos geldi işte.
*İlaç firmaları ne para kırıyorlar be.
*Bir arkadaşım kedi kumu işine girmek istediğini söyledi.
Çok para varmış bu işte. Tam Türk kafası işte.
*Hikaye adı altında saçma şeyler okudum.
*En son ne zaman çay gibi bir çay içtiğimi hatırlamıyorum.
*Yanımda horlayan birinden şikayet edip de uyuyamama gibi
bir durumum olmadı hiç.
*Bu arada çok yorgun olduğum zamanlar horluyormuşum. Alın
size ifşa işte.
*İlaçsız bir dünya hayal ediyorum bazen. İlaçların bizi daha
da hasta ettiğini düşünüyorum.
*Bugün diğer günlere göre az su içtim.
*Bu ülkenin insanını aptal yerine koyan açıklamalar yapmak
moda oldu.
*Yaşamakla ilgili, dünyayla ilgili her şey söylenmiş gibi. Yeni
söylenecek bir şey kalmamış gibi sanki.
*Bazen eskilere gidiyorum. Eskilerin beynimde bazen bu kadar
canlı olmasına hayret ediyorum.
*Geçen hafta sonu gazete alacaktım unuttum yine bak.
*Hayvanların dili olsa ne konuşurlardı acaba?
*Disney Plus reklamları güzel, beğeniyorum.
*Cem Yılmaz, Joker’i oynasa nasıl olurdu?