Okunması
gereken kişisel blog yazıları serisine devam ediyorum.
*İlk
yazımız Sibel İnceler’den. Azra Kohen’in son kitabı Gör Beni’yi yorumlamış. Güzel
bir yazı olmuş. Fotoğraflar da renk katmış. Kitabı ben çok merak ettiğim için
heyecanla okudum yazısını. Bahsettiğim bu güzel yazıyı şuradan okuyabilirsiniz.
*Arif
Öztürk, Bayramdan Sonra başlıklı yazısında nerede o eski bayramlar sorusuna
cevap aramış. Ayrıca kendisi de bu soruya başka sorular ilave etmiş. Ben büyük
bir zevkle okudum. Yazıyı şuradan okuyabilirsiniz.
*Pudra
Şekerim’de Mehtap, Biten Bayram Şekerleri başlıklı yazısında çocukların
bayramlaşmaya gelmelerini ve şeker almalarını yazmış. Ama ne güzel yazmış. Ece
çikolatasından bahsetmiş. Yazıyı okurken canım çekti. Kalktım bir tane de ben
yedim. Onun yazısını da buradan okuyabilirsiniz.