Clubhouse, ilk başlarda sarmıştı beni. Ama sonradan sıkıldım. Hep aynı muhabbetler dönüyor. Kim bir konuda görüşlerini söylese, “Bunu daha önce duymuştum zaten” diyorum. Yapılan yorumların hepsine aşinayız. Ya o yorumları biz yaptık, ya çevremizden duyduk, ya izledik ya da okuduk. Kafa açan yorumlar yok dostlar. Klasik olacak ama insana farklı açıdan baktıran yorumlar yok.
| foto kaynak: unsplash.com |
KORKULARIMI BURAYA NEDEN YAZAMIYORUM?
Her insanın
korkuları vardır. Benim de var. Hatta o korkularımı buraya da yazmak istiyorum
ama çekiniyorum. Çekincemin nedeni: Bunları sizlerle paylaşmaktan değil, eğer yazdıklarım
olursa diye. İstemediğin şeyleri dillendirmek ve yazmak, pek de önerilmeyen bir
şey çünkü.
KENDİME MEYDAN OKUMA MI?
Kendine meydan
okumak diye bir olay var. Kişisel gelişimciler de bunu öneriyorlar. Başkalarına
bakıp zaman kaybetme, kendinle uğraş, işin mottosu yani. İyi güzel de. Kendime meydan
oku olayı sarmadı beni. Bana anlamsız geliyor. Belki de meydan okumayı
yapamayacağım için anlamsız buluyorumdur. Şu anda nasıl konumlandıracağımı
bilemiyorum. Biraz daha üzerinde düşünmem lazım. Belki de ilerde bir gün, “Ben
bu harika yöntem üzerinde nasıl da kuşkuya kapılmışım” da diyebilirim. Bakalım,
zaman.
DÜNYADAN BAŞKA BİR YERDE YAŞAYAMAYIZ BİZ…
Ntv’nin sitesinde
gördüm. “Mars’tan ilk görüntü geldi” diye haber yapmışlar. Çorak ve bomboş bir
arazi var görünen. Ve oradan bir şeyler çıkarmaya çalışıyoruz. Bu evrende
yalnızız. Ve dünyadan başka bir yerde, insanlığın yaşaması için uygun değil.
Marsa koloni falan kuracağız diyorlar ya. Bana hepsi hayal geliyor. Bu düzeni
kuran öyle bir kurmuş ki. İnsan denen aciz varlık sadece dünyada yaşamak için
programlanmış.