*Büyük İskender, 10 yıl içerisinde tüm dünyanın yarısını fethettiğinde boyu 1 metre 50 santimetreymiş. Bir insan, ismiyle nasıl bu kadar tezat olabilir? Belki de ufak boyluluğunu böyle kapatmaya çalışıyordu. Uzan bakalım İskender şuraya. Çocukluğuna ineceğiz. Şaka şaka. Nereye iniyorsun? Adam tarih olmuş. Bizim burada olsa askere almazlardı be. –Tamamen salladım. Boyu 1,50 olanları askere alıyorlar mı hiçbir fikrim yok. Maksat muhabbet olsun.-
*Sabah
bi uyandım. Saate baktım. Saat altı olmuş. Gittim babama baktım. Türkiye- ABD
maçını izliyor mu diye. Uyuyordu. Hiç uyandırmadım. Döndüm yattım. Sonradan söyledi.
Sabah kalkmış. TRT 1’de sinyal yok hatası almış. Yayın yok. Bizi kaldırsa
bilgisayardan açardık TRT 1’i. Bizi de uyandırmamış. İzleyememiş maçı yani. Maç
izleyecek hal mi bıraktılar biz de. Ama yine de helal olsun. 3-2 yenmişiz ABD’yi.
Hiç olmazsa gol attık ve hiç olmazsa galip geldik. Böylece bizim için 2026
Dünya Kupası macerası sona erdi.
*Bizimkiler
Now TV’de, Ata Demirer’in Bursa Bülbülü filmini izliyorlardı. Ortasında denk
geldiğim için oturup izlemedim. Bir baştan oturup izlemem lazım. Nedense ön
yargım var bu filme karşı. Ama ben ne yapacağım? Atomu parçalamaktan daha zor
bir şey yapıp, ön yargımı parçalayacağım ve oturup izleyeceğim. Hey gidi
aştayn.
*Önceki
yazı: Kişisel Blog Yazıları #221: Çorbamı içerken Şili’ye gittim