şiir okumak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
şiir okumak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Hemen şiirlerini okumam gereken o şair...

İnstagram’da, Ümit Yaşar Oğuzcan şiirlerine denk geliyorum ve okuyorum. Okudukça şiirlerini özlediğimi fark ediyorum. Ümit Yaşar Oğuzcan’ın kitabı vardı ben de. Onu bulup, şiirlerinden okumam lazım hemen.

ERGEN DİZİSİ AMA…

Wednesday’in ilk bölümünü izledim. Ergen dizisi. İzlenmeyecek bir yapısı yok ama.

İBRAHİM BÜYÜKAK DA…

Şahan Gökbakar’dan sonra İbrahim Büyükak’ın filmi de Disney Plus’ta gösterilecekmiş.

DİZİ DEPRESYONU…

İzlenecek o kadar çok dizi var ki. Dizileri izleyememekten dolayı da depresyona girebiliriz.

1899…

1899’un da ilk bölümünü izlemeyi düşünüyorum. Bakalım onunla ilgili düşüncem ne olacak?

SADECE TUTKU YETMİYORMUŞ…

Bir şeye tutku duymak yetmiyor. Duyduğun şey tutku mu heyecan mı, ayırt etmen gerekiyor. Bugün izlediğim kişisel gelişim videosunda duyduğum son öğüt de buydu.

BİTMEYEN YEMEK PROGRAMI…

MasterChef’in finali olmayacak herhalde. Aylar oldu hala bitmedi. Bu kadar uzatmak izleyiciyi de sıkar. Programdan bezdirir.

YILLARINIZI AYNI İŞ YERİNE VERSENİZ BİLE…

Yıllarca aynı iş yerinde de çalışsanız yine de gelecek kaygısı yaşıyorsunuz. Hiçbir şeyin garantisi yok yani. “Artık sırtımı yasladım. Bundan sonra rahatım” diyemiyorsunuz.

LOST’A BİR ŞANS DAHA MI VERSEM?

Bir arkadaşım Lost dizisini izliyormuş. Aga o da öyle bir dizi ki. İzle izle bitmiyor. Destan gibi dizi yapmışlar. Ben ilk sezonu bitirince pes etmiştim. Ama arkadaşın izlemesi, “Kaldığım yerden devam etsem mi diziye?” diye sordurtmadı değil hani.

 

 

 

 

Şiir okumaz bir insan oldum...

*Bayadır hiç şiir okumadım. Bir ara okuyayım. Ümit Yaşar Oğuzcan’dan olur, Orhan Veli’den biraz da. Cahit Sıtkı’dan okumadan da olmaz tabi.

*Cumartesi günü çalışmak, insanın moralini bozuyor.

*12 Dev Adam , yine son saniyelerde kaybetti. Bu sefer Fransa’ya. Bu kadar güzel oynayıp, galibiyete bu kadar yaklaşmışken yenilmek kahrediyor beni.

*Tarkan, muhalif kesimin sesi mi oluyor? Evet. Bu kendi tercihi ve saygı duyuyorum.

*Güldür Güldür’de, Yalayut skecini izledik. Her şeyi beleşe getirmeye çalışan böyle bir insan gerçekte de var mıdır acaba?

*Kendinden emin ve yönetici konumundaki insanlara hayranım. Anlaşılacağı gibi ben böyle bir insan değilim.

*Cem Uzan, Babala TV’de, Oğuzhan Uğur’un konuğu olacakmış. Video konferansla bağlanacakmış Cem Uzan. İlgi çekici bir program çıkar mı bilemedim.

*Günde en az 50 sayfa kitap okuyayım falan diyerek kitabı okumaya başlıyorum ama olmuyor. Sıkılıyorum.

*Gelin Evi’ydi galiba programın ismi. Gelinler, evleri puanlıyorlar. İnsan yatak odasını milyonlara nasıl gösterir ya? Orası insanın mahremidir.

*Avrupa’nın en pahalı İphone’nunu Türkler olarak biz kullanıyormuşuz. Şaşırdık mı? Hayır. Biz bu kafayla daha çok para öderiz.

*Millet olarak sahtekarlıkta üzerimize yok.

*Bir tane gazeteci çıkmış. Ona sallıyor, buna sallıyor. Sallamadığı kimse kalmadı. “Tek doğru sensin ya” dedim ben de.

*Geceler uzuyor artık. Uzun geceleri severim. Hele ki sabahı işe gitmeyeceksem. Mis gibi olur.

Şiirli kahvaltı...


     Gevrek bir simit ve bir bardak sıcak çay olsun kahvaltım. Bir deniz kenarında. Zamanım kısıtlı olmasın. “İşe geç kalacağım” düşüncesi sık boğaz etmesin ruhumu. Dalgaların sesi eşlik etsin kahvaltıma. Saatlerce sürsün kahvaltım. Huzuru içime çekeyim nefes nefes. Edebiyattan, şiirden, yazmaktan, okumaktan konuşacağım bir arkadaşım olsun yanımda. 

şiir okumak

     Orhan Veli şiirlerini okuyayım. Dinlesin beni. Şiir üzerine konuşalım. Hatta o anın güzelliğinden istifade bizde bir şiir yazalım. O günün hatırası olsun. Kesmez bizi bir şair ve şiirleri. Ümit Yaşar Oğuzcan’ı da dahil edelim o şiir dünyamıza. Bir Gün Anlarsın şiirini okuyalım. Kaybolalım bu güzelin şiirin o engin duygularında. Dünya sadece şiirden ibaret olsun.

Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/XuZNlaqfrlU