*İnstagram’da bir paylaşıma denk geldim. Uzaylının bir gelip, “Hadi gidiyoruz” dese, sorgusuz sualsiz giderim. Öyle daraldım yazmış. İlk başta evet komik geliyor ama yazan hiç de haksız değil. Huzursusuz ve içimiz daraldıkça daralıyor bu günlerde.
*Çok
Güzel Hareketler Bunlar 2’nin ilk programlarından skeçler izliyorum. Aralarında
komik olanlar var. Bir de program daha yeni başlamış ya. Oyuncular da da bir
heyecan var. Her şeylerini ortaya koyuyorlar. Skeçlerin komik olması ve
programın tutması için.
*YouTube’da
bir tane programa denk geldim. Konuk olan kadın, “Benim için okumak: Su, ekmek
gibi bir şey” diyordu. Okumayı severim ve ben de bu kadının gibi bir yere
koymayı istemişimdir okumayı hayatımda ama bir türlü o seviyeye gelemedim.
*Önceki
yazı: Kişisel Blog Yazıları #218: Elon Musk, uzaylılar ve hayattan birkaç notdaha
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder