Kahramanmaraş merkezli depremlerde toplam 11 ilimiz etkilendi. Şu ana kadar 44 bin canımızı kaybettik. Hala bölgede çadır eksiği olduğu söyleniyor.
Deprem geçiren illerimiz toparlanmaya çalışıyor. Biz de
toparlanmaya çalışıyoruz. Normal hayata dönmeye çalışıyoruz.
Ne kadar dönebileceksek. Eser Yenenler bu normalde dönme
konusunda, “Evet, işlerimize dönelim. Ama orayı unutmadan. Oradan elimizi
çekmeden” dedi. Çok da güzel söyledi.
Artık ne orada sağ kalanlar için ne de bizim için hiçbir şey
eskisi gibi olmayacak. Hadi bizi geç de orada yakınlarını kaybedenleri
düşünemiyorum. Onlar için nasıl geçecek, nasıl unutacaklar?
Unutamayacaklar tabi. İçlerindeki acı ile yaşamaya
çalışacaklar.
Bundan sonra yaşayacağımız her güzel şeyde deprem bölgesinde
hayatını kaybedenler gelecek aklımıza. Onların acısı olacak yüreklerimizde.
Canlarını kaybeden her insanımız için Allah rahmet eylesin.
Yaralılar çabucak şifa bulur inşallah. Milletimizin başı sağ olsun.

