Günlerdir
Palu ailesi konuşuluyor. Ama ben konuşmuyorum. İnternette nereyi açsam karşımda
onlar. Ama inadına neymiş bu aile diye araştırmadım. İnternette video
izlemedim. Neden izlemiyorum biliyor musunuz? Duyacağım şeylerden korktuğum
için. Kim bilir ne iğrençlikler duyacağım yine. Her duyduğum şeyde insan denen
ırkımızdan biraz daha nefret edeceğim. Biraz daha kalbim ezilecek.
Psikolojim bozulacak.
“Lanet olsun böyle dünyaya” diyeceğim. En iyisi mi bunları hiç yaşamamak. Onların
yaptıkları pislikleri duymamak. Bilmemek en iyisi dostlar. Bu çağda her şeyi
bilmek, belki de bize bir ödül değil de ceza olmuştur. Artık ben ciddi ciddi
böyle düşünmeye başladım. Telefonun, televizyonun, internetin olmadığı bir
dönemde yaşasaydık daha mutlu olurduk belki. Palu ailesi mi? Benim öyle bir
aileden haberim yok.
Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/kX9lb7LUDWc