Kişisel Blog Yazıları #179

Akşam işten geldikten sonra direk yatmıştım. Hem de yemek falan da yemeden. Kalktığımda saat 21.30 olmuştu. Bizimkilerin yanına gittim. Show TV’de, Kızılcık Şerbeti dizisinin sezon finalini izliyorlardı. Ben de koltuğa geçip diziyi izlemeye başladım. Annem, “Yemek yiyecek misin? Bir şeyler hazırlayayım mı?” dedi. “Yok anacım, gerek yok” dedim. Çayın yanında bisküvi yiyorlardı. Gittim kendime bir bardak çay koydum. Çayla beraber bisküvi yedim. Dizi reklam arasına girdi. Tekrar odama döndüm ve tekrar yatağıma yattım. Ama bu sefer uykum gelmedi. Kalktım. Sosyal medyada neler var, neler yok onlara baktım biraz. Sonra telefonu kenara bırakıp yatağa uzandım ve düşündüm. Blogda yazacak yeni konular bulmalıydım. Kişisel blog yazıları serisi bir şekilde devam etmeliydi. Uyuyup kalmışım.

*Önceki yazı: Kişisel Blog Yazıları #178  

*Sonraki yazı: Kişisel Blog Yazıları #180

8 yorum:

  1. Bu eve gelip yığılıp yatmalar çok tatlı bi uyku oluyor di mi ya, hemen gün bitip ertesi gün olması kötü ama yorgunluğu aldığı da gerçek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, çok tatlı oluyor :) Hemen ertesi gün olması çok kötü :(

      Sil
  2. Annemle sıkı takipçisi kırmızı şerbeti dizi severler ekran başına.paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Annemle sıkı takipçisi kızılcık şerbeti dizi severler ekran başına. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. bisküvi dışında iyiymiş :) çay da şekersizse tabisi :)

    YanıtlaSil