*Kişisel blog yazıları serisinin yeni yazısını yazmaya başlamadan önce bizimkilerle Star’da, Sevdiğim Sensin dizisini izledim biraz. İzlerken de biraz da cips atıştırdım yanında da meyve suyu. Sonra da geldim buradayım işte. Bu yazıyı yazıyorum.
*İnstagram’ın
şipşak fotoğraf uygulamasını denedim. Fotoğraf üzerinde hiçbir değişiklik yapamadan
paylaşıyorsun. Çoğu kişi özelliği kapatmış bile. Yani görünen o ki, İnstagram’a
şipşak fotoğraftan ekmek çıkmayacak.
*Neden
bizim ülkemizde dinazor fosili çıkmıyor? Geçen bir videoda bu sorunun cevabını
öğrendim. O zamanlar buralar sular altındaymış. Dinazorların yaşamasına uygun
bir ortam yokmuş yani. O zamanlar buralar dutlukmuş der gibi oldu bu da.
*Mutlak
butlan ifadesini ilk defa üniversitede hukuk dersi alırken duymuştum. O yüzden
bu ifade benim için yabancı değil. Ama CHP’nin mutlak butlan davası sebebiyle
bütün ülke olarak öğrendik artık. Hukuken yok hükmünde anlamına geliyor mutlak
butlan. Yaşadığımız her olaydan sonra millet olarak her şeyi öğrenir olduk.
*Bir
söze denk geldim internette. “Kahraman olmak kusursuz olmak değil, kendi
hayatının sorumluluğunu almaktır” diye. O zaman şu soruyu soralım kendimize:
Hayatımızın sorumluluğunu üstümüze alıyor muyuz?
*Kişisel
blog yazıları serisinin bu bölümünü hayata dair bir soruyla bitirdik. Yeni
yazılarla, yeni sorularla serimiz devam edecek.
*Önceki
yazı: Kişisel Blog Yazıları #177
*Sonraki yazı: Kişisel Blog Yazıları #179
Instada şipşak foto uygulaması iyi bir şey değil bence:)
YanıtlaSilÇoğu kişi senin gibi düşünüyor :)
SilMezozoik çağlarda dinozorların yaşam alanları kısıtlıydı Cem, o zamanlar buralar dutluktu ;) Anadolu deniz ekosisteminin içinde yüzüp duruyordu.
YanıtlaSilÖyleymiş Alpirik :)
SilSuda yaşayan dinozor yok muymuş?
YanıtlaSilİlk defa duyuyorum bunu bak. Hiç bilmiyorum.
SilŞipşak özellik tutmaz kaldırılır bence, bir iki kişi denedi bıraktı
YanıtlaSilBence de :) Bizim kız arkadaşlar da kaldırmışlar.
Silakşamları bişey yeme, kilo verip formda olcaksan :)
YanıtlaSilKendime hakim olamıyorum Deep :)
Sil