*Tasarruf danışmanı Mert Başaran, gelecekte en büyük paranın huzurevi işinde olacağını söylemiş. Bence haklı. Ülke olarak koşar adım yaşlanıyoruz. Benim arkadaş bile yaşlanınca huzurevinde kalmayı düşünüyor.
*İnstagram’da
bir tanesi, Barış Manço’nun Dönence’sinden sonra duyduğum en iyi intro diyerek
Mor ve Ötesi’nin, Bir Derdim Var şarkısını paylaşmış. Gerçekten öyle.
*Bizimkiler
biber kızartması yapmış. Sofra kuruldu. Tam da o sırada kardeşim geldi. Ekmek
almış. Ekmek de tazeydi. Hemen ekmeğin arasına koyup yedim biberleri. Bayadır
böyle yemiyordum. Çok hoşuma gitti. Bir tanesi de biraz acıydı. Acı olması daha
da güzel oldu. Çok acıyı değil ama kararında acıyı severim.
*Arkadaşlar
kahveye çağırdı. Kahve ısmarlama sırası onlardaydı. Ama kardeşimin migren atağı
tuttu gidemedik. Whatsapp gruptan üzgün bir emoji attım ve “Bedava kahveyi
kaçıran ben” yazdım. “Şansına küs” demiş onlar da. Bir daha ki pazara artık.
*Kişisel
blog yazıları serisi için bir yazıyı daha bitirdik. Darısı, serinin diğer
yazılarının başına.
*Önceki
yazı: Kişisel Blog Yazıları #171
*Sonraki yazı: Kişisel Blog Yazıları #173
Hahaha bedava kahveyi kaçıran ben :)))) offf biber kızartması süper bişey afiyet olsun
YanıtlaSilEvet, kaçırdım bedava kahveyi :) Teşekkürler :)
SilBir Derdim Var'ın girişi gerçekten Türk müzik dünyasının en iyisi. Hatta askerde bile Bir Derdim Var'ı çok dinlerdim. O giriş kısmı kulağımı yeterince doyururdu :)
YanıtlaSilDesene fanısın sen de :)
Silekmek yemesen iyiymiş de :)
YanıtlaSilHaklısın Deep de işte :)
Sil