Kalıcı olarak bizi eve kapatmak istemelerinin nedeni ne?

     Bu virüsü dünyayı yönetenler bizleri eve kapatmak için kullanacaklar. Bu çok gündeme getirilen bir iddia. Yalnız burada şuna dikkatinizi çekerim: Bu eve kapatma pandemi dönemi için değil. Pandemi bittikten sonrası için bu ev kapatma muhabbeti. Türkiye’deki bazı büyük firmalar kalıcı olarak evden çalışmaya geçeceklerini açıkladılar. Peki bizi eve kapatmakla ne amaçlıyorlar? İş yeri maliyetlerini düşürmeyi mi? internetten alış verişi, kalıcı hale getirmeyi mi? En son, nihai amaç ne burada? Sizin bu konuda kulağınıza gelen bir şeyler var mı?

BONUS YAZI: 2021 de gözden çıkaralım mı?


koronavirüs
foto kaynak: unsplash.com

10 MİLYON İZLENMEYE SEVİNEN ALEYNA?    

     Aleyna Tilki, yeni çıkardığı İngilizce teklisi Retrograde, 10 milyona ulaştı diye teşekkür mesajı yayınlamış İnstagram’da. O paylaşımı görünce, “Hey gidi Aleyna. 100 milyon barajlarını çok kolay aşmıştı diğer şarkılarında. Şimdi bu şarkısında 10 milyona ulaştım diye seviniyor. Ben böyle bir paylaşım yapmaya utanırım be. Hatta böyle bir fiyaskodan sonra kaçacak yer arardım” dedim. Seveni olduğu kadar sevmeyeni de çok. Ben, kendisini sevenlerdenim. Şimdi bu paylaşımını görünce üzüldüm açıkçası.

BONUS YAZI: Yazdığın blog yazın orijinal mi?

BU CEZALAR GÜN GELİR AFFEDİLİR Mİ?

     Çorum’da bir kişiye tam altıncı kez maske takmama cezası kesilmiş. Peki adamın umurunda mı? Değil. “Yine unutmuşum hacı abi” diyerek umursamazlık seviyesini dile getirmiş. Peki bunca ceza kesiliyor. Bunlar ödeniyor mu? Bunların ödeneceğinden şüphelerim var. Yine devlet bir af çıkarıp, taksitlendirmeye gider. Borçlar yapılandırılır. Peşin ödeme rakamı düşürülür. Ya da borçların hepsi affedilebilir.

BİDEN, RAJONU BAŞTAN KESTİ...

     ABD Başkanı Biden, siyaset arenasına çok hızlı girdi. Rusya Devlet Başkanı Putin’e, “Katil” demiş. Başkanlık döneminde sert bir dış politika izleyeceği belli oldu Biden’ın. Böyle sert bir tepki gösterince aklıma hemen şu geldi: Amerika, yine demokrasi getiriyoruz bahanesiyle bir yerlere girmeye kalkmasın. Fırtınalarla dolu bir dört yıla hazırlıklı olalım.

BURASI TÜRKİYE BE KARDEŞİM…

     Bay J, ödül töreninde Kerem Bürsin için, “Kerem Beyin çalışma şartları zor. Geçtiğimiz yıl, her bölüm için 120 bin TL alarak çalışmaya devam etti” demiş. Bu sözler Kerem ve salondakilerde soğuk duş etkisi yapmış. Bazıları da diyor ki, “Bunun daha ağırlarını Amerika’da yapıyorlar” Güzel kardeşim orası Amerika ama. Burası böyle şeyleri kaldırmaz. Bu mizaha da sert mizah diyorlarmış bu arada.

    

Yorumlar

  1. Pandemi olayları için çok fazla teori, senaryo var. Bilmiyorum valla. Olan bize oluyor işte.

    YanıtlayınSil
  2. Bay J aslında zeki bir adam ama sanırım diğer oyuncunun fanlarından tırsıp geri vites yaptı hocam:-)) Biden'in bu söylemi sonrası altın mı yoksa dolar mı alalım hocam:-)) Var mı bi fikrin?:-)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bilsem :) neyim var neyim yok satıp ondan alırım :)

      Sil
  3. Bence bu evden çalışma meselesinin altında başka birşey yok, tamamen maliyet hesabı... Tuvalet kağıdından, suyuna, çayından, ışığına... Bir de adam mesai saatini kaldırıyor böyle, onun için tadından yenmez bir durum..

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Facebook ve İnstagram'da aynı gönderiyi paylaşmak...

Luppo alan adam olayından sonra Luppo aldınız mı?

Çanakkale şehitlerine layık mıyız?