Bayramdan sonra işe başlamanın zorluğunu bugün tüm Türkiye olarak yaşadık. Ancak öğleden sonra kendime gelebildim.
Kanal
D’de, Uzak Şehir dizisinin sezon finalini izledik. Bu sene ikinci sezonuymuş ya
dizinin. Gelecek sene ne anlatacaklar bakalım senaristler?
A
Milli takım hazırlık maçında Kuzey Makedonya’yı 4-0 yendi. 10 gün sonra
başlayacak olan Dünya Kupası öncesi moral oldu bizler için. Maçı, Atv
yayınladı.
Haziran
ayında resmi tatil yok. Tatilsiz bir haziran ayı geçirmeye hazır mısınız?
Ayın
1’inde ne yaparsan, ayın tümü de öyle geçer derler. Şimdi ülke olarak ayın 1’inde,
yani bugün çalıştık, o zaman bütün ay boyunca çalışacak mıyız?
Celal
Şengör’ün zayıflama iğneleri ile kilo vermesinden sonra bir arkadaş da bu
iğnelerden kullanmak istediğini söyledi. “Aman, kendi başına kullanma. Önce bir
doktora git. Doktor kontrolünde yap şu işi. Sakata gelme” dedim. Sağlık hiçbir şeye
benzemez.
Kişisel
blog yazıları serisinin bu bölümü çok işle ilgili oldu değil mi? Neyse,
bugünlük de böyle bir yazı çıktı ortaya.
*Önceki
yazı: Kişisel Blog Yazıları #191
*Sonraki yazı: Kişisel Blog Yazıları #193
Doğduğum günden beri ilk kez Dünya Kupası izlemek nasip olacak inşallah :) Umarım nice böyle güzel sonuçları da görmek nasip olur.😊
YanıtlaSilOoo çok iyi o zaman. İlkler her zaman iyidir :) Ama sabah yedide nasıl kalkacağız maça bakalım :)
SilSorma Cem sorma. Tatil sonrası çalışmaya alışmak zorlu süreç. DK maçlarını bekliyorum, sabah iş yerinde izleriz artık.
YanıtlaSilResmen hayatı sorguladım :) İş yerinde tadı çıkar mı ya.
SilBir önceki DK maçlarında lisedeydim, o günler geldi aklıma ahah. Okulda örtmenlerle beraber izlerdik maçı.
SilBen de lisedeydim Alpirik :) Spor salonunda izledik biz. Beze yansıtmışlardı.
SilO iğneleri herkes olamıyor obezite sınırını geçmek gerek
YanıtlaSilZor bir durum ya.
Sildünya kupası maçları uygun saatte olsun, bizimkiler hemen elenmesin:)
YanıtlaSilSabah yedide Deep :)
Sil