İran'da patlıcan yağdı haberi gerçek mi?

İran'da patlıcan haberi
foto kaynak: hurriyet.com.tr

     İran’da patlıcan yağdı haberi gerçek mi? Sosyal medyaya konulan bir video ortalığı karıştırdı. Videoda arabalar yolda giderken birden havadan patlıcanlar yağmaya başlıyor. Görüntülerin kaynağının ise İran olduğu öğrenildi. Tahmin edeceğiniz gibi video gerçek değil, kurgu. Bu kurguyu ise Kanada’da yaşayan İran asıllı dijital sanatçı Amin Taghipour yapmış.

Yorumlar

  1. Ne yapacaklarını şaşırdılar

    YanıtlayınSil
  2. Valla ilk defa duydum ve gördüm

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa görünce şaşırmıştım. Ama sonra durum anlaşıldı.

      Sil
  3. taş yağacak yakında... :)

    YanıtlayınSil
  4. Kurbağa yağınca bir açıklaması yapılıyordu. Isınan hava buharlaşırken kurbağa larvaları da çıkıyor sonra kurbağa olarak yağıyor falan deniyordu. Belki buna benzetip inanabilirdi insanlar.

    YanıtlayınSil
  5. Gerçek de olsa sanırım şu sıralar hiçbir şey şaşırtmayacak bizi. Gökten patlıcan da yağabilir, taş da yağabilir. 2020 aksiyon dolu bir yıl olmaya devam edecek gibi. Bakalım daha neler göreceğiz...

    YanıtlayınSil
  6. ilginç, tivitırda okuduydum :)

    YanıtlayınSil
  7. Başlığı okuyunca bir an bi 'NEEE' dedim :)) Yani bir bu kaldı zaten :) Trajikomik.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Herkes ilk gördüğünde öyle olmuştur :) Sonradan kamera sihirbazlığı olduğu anlaşıldı.

      Sil
  8. Ya uçak atıkları ya da shop, imkansız olamaz.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek değilmiş zaten. Patlıcanlar sonradan ekleme. Yani düzmece.

      Sil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osmanlı'nın doğuşu:Merhaba Söğüt

Facebook ve İnstagram'da aynı gönderiyi paylaşmak...

İstanbul'dan kaçış...