Cübbeli Ahmet Hoca'dan, Elon Musk'a Mars cevabı...

10 yorum

     Cübbeli Ahmet Hoca, “Kıyamet kopunca gider Mars’ta yaşarım diye ümit etmeyin. Kıyamet olunca Mars da kalmayacak, uzay da” diyor. Elon Musk, boşa kürek çekiyorsun kardeşim.

HAYATINDA DANIŞACAĞIN İNSANLAR OLSUN…

     İnsanın danışacağı, fikir alacağı birilerinin olması harika bir şey. İster özel hayatında olsun, ister iş hayatında olsun, böyle insanlara ihtiyaç var. Senin kötülüğü istemeyen, sağlam insanları bulacaksın. Onlardan her zaman fikir alacaksın. İstersen sen yine bildiğini oku, ama fikir al ve danış.

CÜNEYT ÖZDEMİR, KEMAL SUNAL İLE REKLAM FİLMİNDE OYNAMIŞ…

     İnstagram’da, yıllar önce Kemal Sunal ve Cüneyt Özdemir’in beraber oynadığı bir reklam filmine denk geldim. O reklamın hikayesini aslında Cüneyt Özdemir’den dinlemek vardı.

Yaşamdan Yazılar
Sizin gibi yazmayı seven bir Blogger. Yazılarımı okuyup beni daha yakından tanımak istersen bloğuma beklerim.

Benzer Yazılarım

10 yorum

  1. Gerçek dost önemli ama öylesini bulmak da kolay değil hocam...

    YanıtlaSil
  2. Gayri müslimlerin kıyamet senaryosu başka. Yani dünyaya göktaşı çarpacak olursa veya yaşanmaz bir hale gelirse vs. diye başka gezegenleri araştırıyorlar. Fakat bizim kıyamet inancımızda herşey bitecek zaten. Bambaşka bir aleme geçilecek. İstesen de, istemesen de. İnansan da inanmasan da.

    YanıtlaSil
  3. cübbeli ahmet hoca, büyük türk düşünürü :)

    YanıtlaSil
  4. Reklam filmini hatırlıyorum. Cüneyt Özdemir bir zamanlar saygı duyduğum bir gazeteci idi artık maalesef farklı düşüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Kıyamet kopmadan yerlesmek lazım o zaman :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder