Teoman ne ara yeni albüm çıkarmış yahu?

 

Teoman yeni albüm çıkarmış
foto kaynak: unsplash.com

     Teoman yeni albüm yapmış, çıkarmış ve en çok dinlenen yerli albümlerde de ilk sıraya oturmuş. Arkadaşlar bu adam tekrar ne zaman müziğe döndü? Ve ne ara yeni albüm yaptı? Teoman yeni albüm çıkardıysa o şarkılar dinlenir. Umarım bu güvenimizi boşa çıkarak şarkılar yapmamıştır. Gerçi artık efsane olacak tarzda şarkılar da yapılmıyor bu aralar.

Yorumlar

  1. Hocam temayı değiştirmişin sanki, güzel olmuş ama hadi hayırlısı olsun :) Teoman tee seneler evvel bırakıyorum demişti, bırakması da saçmaydı bence. Ortam onu fena darladı sanki bir dönem, bana öyle geldi. Müzik yapmak artık çok basit, neden bizi bundan mahrum bırakırsın reis, müzik yap teoman reiiiisss :)))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yeni tema yapalım dedik. Uzun süreden beri aynı temaydı :) Teoman reis sahalara döndü :)

      Sil
  2. Reklam yapmadan ilk sıraya yerleştiyse dinlenecek bir albüm olmuştur 👏👏👏

    YanıtlayınSil
  3. Adam her yıl müziği bırakıyor :)

    YanıtlayınSil
  4. Bir daha şarkı söylemeyeceğini beyan etmiş, hatta jübile gibi bir şey de yapmamış mıydı? Söylesin de dinleyelim. Şebnem Ferah da gelsin:)

    YanıtlayınSil
  5. O camiaya alışan gidemez.
    Gidemiyor da.
    Gittiğini sanıyor, gittiği yollardan da koşarak geri dönüyor.
    Bkz. Teoman

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osmanlı'nın doğuşu:Merhaba Söğüt

Facebook ve İnstagram'da aynı gönderiyi paylaşmak...

İstanbul'dan kaçış...