Eylül 2014'den beri kişisel yazan bir blog.

7 Mayıs 2019 Salı

İstanbul seçimleri iptal. AKP seçmeni seçimin kaderini belirler mi?

on  with 18 comments 
In , ,  

     İstanbul seçimleri iptal. Şimdi en çok merak edilen bu durumun Dolar’a nasıl yansıyacağı? Şu an itibariyle 6,18 seviyesinde. Saatler 10:12’yi gösteriyor. Seçimleri iptal kararının Dolar’ın artışı yönünde bir harekete neden olacağı zaten öngörülüyordu. Ama bu artış ne kadar olur sorusu üzerinde kafa yoruluyordu. Bunun dışında İstanbul halkı buna nasıl bir tepki verecek? 

İstanbul seçimleri iptal

     Her zaman seçmen, hakkı yenenin yanındadır. CHP’lilere göre Ekrem İmamoğlu’nun hakkı yendi? Peki ya AKP’lilere göre. Seçimin kilit noktası AKP’lilerin bu karara nasıl tepki vereceği. Eğer onlar da İmamoğlu’nun hakkının yendiğini düşünürse ve oylarını buna göre kullanırsa tarihi bir farkla İmamoğlu yeniden İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı koltuğuna oturabilir.

Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/31-pOduwZGE

Share:

18 yorum:

  1. Ben ortada kalan mazbataya acıyorum, yolunu bulamadı zavallı :) Ülkem için hayırlısı, doğrusu olsun. Ben artık böyle dua ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. ne yalan sölim bu karara şaşırmadım desem yerinde olur...her seçimde muhalefet partileri, "seçimler hileli" falan diyip,ysk'ı suçluyorlardı ya,şimdi de siyasal iktidar aynı şeyi yapıyodu mesela,bu sefer de muhalefet ysk'ı desteklemeye başlamıştı ama seçimlerin iptal edilmesi ters tepti gibi gözüküyo.. garip oyunlar oynanıyor,burada asıl amac,"ysk'yı aklamak" da olabilir veya bir "sistem değişikliği"ile ilgili gizli bir çalışmanında habercisi de olabilir..şimdi yarı başkanlık ile yönelitiyoz ya abd,deki gibi tam başkanlık olması için bu senaryolar olabilir..yani ülkemizde siyasi manevralar,oyunlar,entrikalar bitmiyor maalsef,bakalım daha neler görücez..😊

    YanıtlaSil
  3. :)))))) bişey demiyorum

    YanıtlaSil
  4. İnşallah hayırlısı olur. Söyleyecek çok şeyim var gibi ama söyleyemiyorum aslında.

    YanıtlaSil
  5. Siyasete yorum yok :D Şaka bir yana oldukça tarafsız olmuş yazı elinize sağlık. Sonuçları hep birlikte göreceğiz.

    YanıtlaSil
  6. İstanbul'u neden bu kadar çok istiyorlar ki? Vazgeçilemeyen nedir çok ama çok merak ediyorum. Bu sorunun yanıtını Ak partili seçmenler de merak etmeli bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunca yaşanandan sonra elbet sorgulamışlardır diye düşünüyorum.

      Sil
  7. Yorumsuz yaşıyorum şahsi kanaatimm iyi ve hoş olmadı bu durum

    YanıtlaSil
  8. ülkede demokrasinin olmadığının kanıtı bu. hak hukuk çöktü. madem oylarda şaibe var neden kaybedilen diğer iller ve ilçelerde seçim yenilenmiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorular herkes tarafından soruluyor Kuzgun kardeşim.

      Sil
  9. Hile hurda yapilmazsa kazanir.

    YanıtlaSil