Bir Türk yazarın, roman ya da hikayelerindeki karakterlere yabancı isim vermesini yanlış buluyorum. Ali koy, Ahmet koy, Ayşe, Fatma koy. Buranın, bu toprakların hikayesini yaz. İşte hep bu Batı hayranlığımızdan.
GEZMELİ…
Bizim burada Millet Bahçesi açılmış. Baya güzel olduğunu
söylüyorlar. Hava güzel olunca şöyle bir gitmeli.
DEĞİŞİK BİR DURUM…
Tatil olduğunda dışarıya çıkmak istemem. Ama çalışırken de
dışarıdaki güzel havayı görüp gezmek isterim. Bu ne perhiz ne lahana turşusu
değil mi?
AÇ KARNINA MEYVE YEMEK Mİ?
Meyveleri aslında aç karnına yememiz lazımmış. Ben bunu ilk
duyduğumda şaşırmıştım. Çayı da yemekten bir saat sonra içmemiz gerekiyormuş.
Biz millet olarak hemen içiyoruz. Hep yanlış bilgilerle dolu hayatımız.