Vaka sayısı 28 bin 351...

 

Türkiye'deki vaka sayıları
foto kaynak: unsplash.com

     Koronavirüs sürecinin başından beri ilk defa, pozitif olup semptom göstermeyenlerde vaka sayılarına dahil edildi. Ve rakamlar bir anda 28 bin 351 olarak açıklandı. Ve yine vaka sayılarına göre ülkemiz dünyada 5’inci sırada yer aldı. Kimileri 3’üncü sırada demiş. Babala Haber’de 5’inci sırada yazıyordu. Ben onu baz aldım.

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Şimdi daha çok dikkat ederler.

    YanıtlaSil
  2. Sonunda açıklandı. Yani hayırlı bir haber değil ama gerçekler ortadayken saklanmamalı neyin ne olduğu.

    YanıtlaSil
  3. Yapulan pcr testleri doğru mu? Bir çok arkadaşım pozitif olduğu halde hiç bir semptom göstermedi

    YanıtlaSil
  4. anaaa hadi artık aşı olalııım bütün ülkeeee :)

    YanıtlaSil
  5. Bence pandemi kolay kolay bitmeyecek. En az iki yıl daha sürer bu. Bence pandemi 2023'de bitecek. Zaten 2023 yılı savaş yılı olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim senin dediğin çok iyi konu çıkar. Nygma falan yapar bunu

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Asıl rakamın bunun iki katı olduğunu söyleyenler var

      Sil
    2. İnanırım.

      Nerelerdesin bir haftadır?

      Sil
    3. Halsizlik vardı abi. Şimdi daha iyiyim. Sağolasın sorduğun için.

      Sil
  7. Korkunç rakamlar ama aşılar güvenilir mi acaba? 🤔

    YanıtlaSil
  8. Şu ara verilen hiç bir rakama güvenmiyorum. Baştan beri zaten gerçek rakamlar verilmedi. Akıl tutulması yaşadık hep ,bu gidişle Allah sonumuzu hayır etsin demekten başka çare kalmadı. Biz elbette kendimize göre önlemler alıyoruz ama maskesiz gezenleri gördükçe içim iyice daralıyor.

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)