Nisan, 2018 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Steve Jobs neden öldü?

Steve Jobs neden öldü? Pankreas kanseri nedeniyle oluşan komplikasyonlar ölüm nedeni olarak gösteriliyor. 7 yıldır pankreas kanserini yenmek için mücadele ediyordu. Modern tıbbın yanında a…
4 yorum

Poz vermek bağımlılık mı yapıyor?

Bugüne dair bana göre ne güzeldi, ne güzel değildi sıralaması yaptım.      *Pazar sabah kalkıp işe gitmek güzel değildi. Ama işten gelirken radyoda Galatasaray’ın attığı ilk golü duymak güzeldi…
2 yorum

Okuduklarım #28...

Bugün harika iki yazı okudum. Birincisi; Hıncal Uluç’un, “ Güzel yaşama sanatı ”. Bu adam bu yazıları harika yazıyor ya. Zaten yazımına hastayım. Zaten bu yazı işlerinde ilk başlarda hep onun…
10 yorum

Ali Sabancı'nın girişimcilik hakkında söyledikleri...

Ali Sabancı , girişimcilik üzerine Atılım Üniversitesinde konuşmuş. Ben de videosundan izledim. Sağolsun bizim yazılımcı Ogün, Messenger’dan atmış bana, “Bunu muhakkak izlemelisin” diye. Akş…
14 yorum

Erdal Demirkıran'ın anlattığı kişi ben değilim...

Erdal Demirkıran’ın videolarından birini izledim. Videoda diyor ki Demirkıran, “Dünyada yediği döner ekmeğin son lokması ile içtiği ayranın son yudumunu birbirine denk getiren başka bir mil…
4 yorum

Popstarla ilgili bir anım...

Şimdilerde kanal D’de yayınlanan popstar yarışmasının ilk yayınlandığı dönemleri hatırlıyorum da. Türkiye’yi kasıp kavuruyordu. Onun olduğu akşamlar herkes kanal D’yi açıyordu. O çok meşhur o…
6 yorum

İnternetten nasıl parayı kırarız?

Yeni bir girişim, yeni bir girişim. Yeni bir şeyler bulmalı. Yeni bir şeyler bulmalı ve internetten parayı kırmalı . Kim bilir bu düşüncede olan kaç milyon yurdum vatandaşı vardır güzide ülk…
10 yorum

Araba kullanmak gibi bir hevesim olmadı hiç...

Benim hiç araba hevesim olmadı. Yok, “Ehliyet alayım sonra araba alayım” falan. Tüm otobüsler benim be abi. Böyle konuşmalarda falan konu ehliyete gelince hemen soruyorlar. “Sende ehliyet var…
8 yorum

İzlediklerim #18- Barış Özcan- 23 Nisan'da sihirli bir kalem diliyorum

Barış Özcan’dan yine harika bir video. Farklı bir 23 Nisan videosu olmuş. Bir çocuk nasıl isterse diğer çocukların kaderini değiştirebilir, onu anlatmış. Hele videonun sonlarına doğru tüylerim dik…
10 yorum

23 Nisan kutlu olsun...

Bugün çocuk olup 23 Nisan ’ın heyecanını yaşamak vardı. Şimdi de heyecanını yaşıyoruz tabi. Ama çocukluktaki 23 Nisan heyecanı bir başkaydı. Bazı zamanlar hava yağmurlu ve kapalı olurdu. Bugü…
8 yorum

Uzaylı dansı nedir abi ya?

Abi bu internet aleminde bir anda neyin popüler olacağı belli olmuyor. En saçma şeyler bile bir anda çok tıklananlar arasında kendine yer buluyor. En son bu uzaylı dansı . Bir tane uzaylı yap…
6 yorum

Seçimlerde parmak boyası kullandınız mı?

Seçimlerde parmak boyası kullanmadım hiç. O zamanlara yetişemedim. Son zamanlarda yine bu parmak boyama muhabbeti isteniyor. Olur mu bilmem. Ama pek olacağa da benzemiyor. Geçen hafta salı g…
6 yorum

Yalnız kalmak istiyorum...

Yalnız kalmak istiyorum . Her şeyden uzakta. Dışarıda yağmur yağıyor şu an. Hava kapalı. Yatağımda yatmak, üstüme yorganı çekmek ve düşünmek istiyorum. Geçmişimi, geleceğimi. Kendimle konuşm…
10 yorum

"Sevgilim yok", o zaman telefon kullanmıyorsun...

“ Sevgilim yok ” dedi bir arkadaş. “O zaman telefon kullanmıyorsun sen” dedim. Bu muhabbet nasıl çıktı peki? Bir arkadaş grubunda oturmuş sohbet ediyoruz. Konu telefonlara geldi. Hatta ilk te…
12 yorum

Blogger yerine Medium'da mı yazsam?

Blogger , yıllardan beri yazdığım blog platformu. Gerçi bunun dışında ne varsa blog adına her yerde üyelik açtım. Medium, Wordpress, Milliyet Blog. Ama hiç birine devam etmedim. Arada Medium…
12 yorum

Blog yazmak, Twitter kullanmak gibi...

Blog yazmak benim için bir hobi. Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. İlk başlarda yazı başına 300 kelime yazmaya çalışırdım. Sonra baktım olmuyor, yazabildiğim kadar yazmaya başladım. Ya…
10 yorum

Facebook bff yalanı...

Facebook bff yalanı dolanıyor ortalıkta. En sonunda bu durum haberlere de konu oldu. Bu haberlerden biri Pc Hocası sitesinin. Buradan bakabilirsiniz ilgili habere. Bu haberler çıkmadan önce payl…
4 yorum

Celal Şengör, cehenneme gideceksin...

Celal Şengör , Teke Tek programına İlber Ortaylı ile konuk olduğu programlardan biri. Fatih Altaylı gelen mesajlardan birini okuyor. “Hocam seni seviyoruz ama cehenneme gideceğin için üzülüyo…
6 yorum

Sevgili günlük #9...

Sevgili günlük , bugün Miraç kandili. Şükür bir kandile daha eriştik. Adım adım Ramazan ayına doğru gidiyoruz. Geçen sene oruç nasıl tutmuşum ya. Bu sene çok erken acıkıyorum. Geçen sene Rama…
4 yorum

Masa dergisi hoşuma gitti...

Masa dergisi , son bir haftadır okuduğum bir dergi. Elimdeki Yusuf Atılgan sayısı. Bizim Elif Aydın almış. Baktım masasında gördüm. “Alabilir miyim?” dedim. Sağolsun, “Sormana bile gerek yok” dedi…
4 yorum

Medium: Yazılarını saatlerce okuduğum blog sitesi...

Medium nedir derseniz? Blogger gibi bir blog platformu. Blog yazmaya ilk başladığım dönemlerde orada da bir blog açtım. Tabi fazla bir yayınım olmadı. Son bir haftadır oraya yazı girmekle be…
20 yorum

Künefe yemeğe gidip, dondurma yemek...

Künefe, bundan birkaç yıl önce yediğim bir tatlıydı. Ama hoşuma gitmemişti. Ve aramızdaki mevzuu da orada başlamış ve bitmişti. Ta ki geçen aya kadar. İşyerinden Mehmet Abi, ben ve Ogün çıktı…
10 yorum

Kimseye inanmıyorum...

Kimseye inanmıyorum . Ne yaşlı ve bir karış sakallı amcalara, ne de yaşlı teyzelere. Ne gençlere, ne ona, ne buna, ne de kendime. Hangi taşı kaldırsam altından kötülük çıkıyor. Hangi kalbe b…
14 yorum

Baştan savma iş yapmak bizim işimiz...

Baştan savma iş yapmak , bizim ülkenin genlerinde var abi. Bu ülkede kimse işini doğru dürüst yapmıyor. Bir insan işini niye doğru dürüst yapmaz. İşini sevmediği için mi? Yoksa ülkedeki herk…
10 yorum