Haber izlerken boğuluyorum sandım...


     Bu akşam işten geldim. Bizimkiler Show tvyi açmışlar. Haberlere bakıyorlar. Bende geçtim koltuğa. Açtım telefonumu, nette takılıyorum. Bir yandan da haberlere bakıyorum. Ben izlemeye başladıktan sonra tam üç haber yayınladılar. Üçü de birbirinden iç karartıcı. Ya zaten iş yerinde yorulmuşum, stres yaşamışım. Birde üstüne bu haberler. Boğuluyorum sandım.

haber izlemek

     İnsanı hayattan soğutur bu haberler. “Hay sizin yapacağınız habere. Moral falan bırakmadınız” diyerek kanalı değiştirdim. Birde son haber, özel habermiş. Bak bak. İç karartıcı haberin özel haberi nasıl oluyorsa? Yok, o bunu bıçaklamış. Yok, bu onu yakmaya çalışmış. Fenalık geldi bana. Bu ne abi? Show haberi sunun Julide Ateş’i merak ediyorum. Acaba haberler bittikten sonra nasıl bir ruh hali içerisinde oluyor?

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/antique-birch-classic-daylight-174637/

6 yorum:

  1. Biz izlemeyince gerçek olmuyor mu kardeşim :) keşke olmasa da hiç birimiz izlemesek dedirten cinsten haberler.

    YanıtlaSil
  2. Epey zamandır haberleri Tvden izlemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapıyorsunuz hocam. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Bende senin gibi bazen böyle kalıyorum. Başka yeri açıyorum orada da aynı haber bide son dakika diye veriyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen kapattım dün akşam zaten. Adamın moralini bozuyor. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.