22 Temmuz 2022 Cuma

Yazı yazmak da bir nimet bizler için...

*Sorunlarla yüzleşmek için yazmayı öneriyorlar ya. Bu açıdan bakıldığında, yazmak biz insanlar için bir nimet. Aslına bakarsanız dünyadaki her şey biz insanlar için bir nimet.

*Her yerden korona haberleri geliyor. Bizim komşular korona olmuş. Vakalar yine artıyor. Herkes dikkatli olsun arkadaşlar.

*Dün akşam kardeşim, arkadaşlarıyla beraber kafeye oturmaya gitmişler. Çaya 11 lira vermişler. Kardeşimle geçen hafta beraber gitmiştik aynı kafeye. 10 lira vermiştik. Her hafta, her şeye zam geliyor artık.

*İki gündür kitap okuyamıyorum. “Gece kitap okuyayım bari” dedim. Kitabı okurken uyukladım. Kitap mı beni okudu yoksa ben mi kitabı okudum anlamadım.

*Bizimkiler taze fasulye yapmışlar. Bayadır böyle leziz bir taze fasulye yememiştim.

*Bazen kedilerin miyavladıklarında sorunlarının ne olduğunu anlayamamak çok can sıkıcı. En çok da bu gibi durumlarda söylerim, “Keşke dilleri olsa da konuşsalar, dertlerini söyleyebilirseler rahat rahat” diye.

*Bazen baştan savma iş yapıyorum. Sonradan da çok pişman oluyorum.

*Kardeşim böğürtlen toplamış. Daha bu sene böğürtlen toplamak nasip olmadı bana.

*Papatya ekmeğini çok severim. Hele bir de tazeyse ve güzel yapılmışsa. Yenmeye doyum olmuyor.

*Bu sefer Erdoğan, Putin’i bekletmiş. Bilinçli mi yaptı bilmiyorum. Ama böylece daha önce bekletilmenin rövanşını almış oldu.

*Trakya’da ayçiçeği tarlalarını, “Çayır tırtılı” basmış. İlaçlama falan yapılacakmış. Eğer önlenemezse yağ krizi yine kapımızda demektir. “Bunu da Bill Gates yaptı” diyenler varmış. Bu işte de onun parmağı var mı bilemem. Ama şu var ki, her taşın altından bu adam çıkıyor.

13 yorum:

  1. dostum sana birşey sorucam özel değilse eğer. yazdığın yazılara google'dan hit geliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum en çok okunan yazılarıma geliyor. Ama çok değil. Onlar da bilgi içerikli yazılar olduğu için. Ama şimdilerde kafama göre yazdığım için bu yazılar pek hit almıyor.

      Sil
    2. Benim blogda çay beleş arkadaşınıda al gel :D

      Sil
  2. Orman meyvelerini çok severim Dağ çileği ve bögürtlen favorilerimdir. Benim komşularımda korona umarım kayıp vermeden atlatır herkes. Her tarafta bir tırtıl istilası var, bu ilginç bir durum ama Bill Gates'in tırtıllarla uğraşacağını sanmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böğürtleni ben de severim. İnşallah bu sefer ki ölümcül olmaz koronanın. Grip gibi geçer inşallah. Bu adamların nelerle uğraşacağı inan ki hiç belli olmuyor :)

      Sil
  3. Hocam hafif bir kırgınlığım var, biter bitmez 4üncü aşıya koşacağım:) Birde papatya ekmeği nedir Hocam? Vallahi ilk kez duydum..

    YanıtlaSil
  4. marketlerde hem sabah hem akşam etiket değişiyor yaa :)

    YanıtlaSil
  5. Bi senedir yap mevzusu çözülemedi. Şimdi de buna istinaden yüzde ikiyüz zam yaparlar tam olur.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.