"Hocam bende korona var oruç tutabilir miyim?"

Nihat Hatipoğlu korona sorusu
foto kaynak: internethaber.com

     Ramazan ayına az kaldı. Yine hocalara acayip acayip soru dönemleri geldi. Seyircilerin çoğu sadece soru sormak için soruyorlar bunu biliyoruz artık. Peki bu ramazanda neler sorulabilir sizce? Mesela şu sorulabilir mi: “Hocam bende korona var. Yine de oruç tutabilir miyim?” Nihat Hatipoğlu’na bu soru sorulursa şaşırmayacağım. Sorularda sınır tanımayan halkımız bunu da sorabilir.

Yorumlar

  1. Garip bir soru gibi duruyor ama olması gerken bir soru..🙂

    YanıtlayınSil
  2. E sen şimdiden eşeğin aklına karpuz kabuğu kaçırdın. :) (Doğru mu kullandım acaba deyimi?) [Deyim miydi, atasözü müydü bu?] :)

    YanıtlayınSil
  3. Abi sitende çok fazla reklam var, biraz azaltmanı tavsiye ediyorum sana. Bu arada: “Geçen sene ne bozuyorsa bu sene de o bozuyor.” :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Reklam konusunda bir şeyler yapacağım kardeşim :) Aynen, değişmez :)

      Sil
  4. insanların bu kadar embesil nasıl olabildiğine aklım ermiyor nerde besleyip yetiştiriyorlar merak ediyor insan

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Cahillik. İnsanını doğru dürüst yetiştiremezsen böyle oluyor.

      Sil
  5. bence kolonya oruç bozar mı sorusu da çok gelecek. At fava bekle :)

    YanıtlayınSil
  6. Neler neler sorulmuş bu zamana kadar. Bence bu onların yanında yine normalimsi gibi :) Ne günlere kaldık gerçekten.

    YanıtlayınSil
  7. Bizim halk bulur yine sorar. Şaşırmıyoruz artık.

    YanıtlayınSil
  8. Sakız çiğnemek orucu bozarmı efsanesinden iyidir 😄

    YanıtlayınSil
  9. Geçen gün radyoda duydum ben de bu tarz sorular başlamış :D

    YanıtlayınSil
  10. Neler sorulmadı ki buda sorulmasın bu sene gündem üzerine çok soru olacaktır :)

    YanıtlayınSil
  11. Kesinlikle çok komik sorular gelecektir. Özellikle bu salgınla ilgili olanlar bomba olur diye tahmin ediyorum.

    YanıtlayınSil
  12. vallahi iyi güleriz herhaldeeee ramazandaaa :)

    YanıtlayınSil
  13. Ben sırf gülmek için açıp seyredicem :D senelerdir öğrenemediler herhalde bu senede öğrenemezler :D

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osmanlı'nın doğuşu:Merhaba Söğüt

Facebook ve İnstagram'da aynı gönderiyi paylaşmak...

Luppo alan adam olayından sonra Luppo aldınız mı?