Hayal kurmak...

Hayal kurmak

     Hayal kurmak ne güzel değil mi? İnsana yaşama hevesi veriyor. Çünkü gelecekle ilgili güzel günler düşlüyorsun. Bugün arkadaşım Yaşar ile kurduğumuz hayalleri anlattık birbirimize. O gelecekte görmek istediği Yaşar’ı, ben gelecekte görmek istediğim Cem’i anlattık. Sadece yazarak hayatımı kazanmayı hayal ettiğimi söyledim. Şimdilik bu çok zor ama imkansız değil. Bunun peşinden koşturacağım. Hedefime ulaşırım veya ulaşamam orası ayrı. Hedefime ulaşamasam bile yine kaybedeceğim bir şey olmayacak. Yine yazı dünyasının içinde olacağım. Ben yazıyı hayatımın merkezine koymak istiyorum. Bunu da nasıl yaparım? Yazıdan başka bir şeyle uğraşmayarak. Devamlı kitap okuyarak. Mesela ben hala klasikleri bitiremedim. Yazarların söyleşilerine katılarak. Hayatımın tümünü kapsamalı yani yazarlık.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/alone-blue-dawn-dock-414523/ 

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Herşey bir hayalle başlar zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kardeşim :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Hayal kurmak, en sevdiğim şey:)Umarım siz de hayallerinize kavuşursunuz..Çok sevdiğim bir kitapta diyor ki;
    " Düşleyin,düşleyin,düş var olan en gerçek şeydir..."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir sözmüş öyle. Yorum ve takip için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Aynı hedefin peşindeymişiz, gerçekleşir inşallah. Kim istemez ki sevdiği işi yapmayı ve hayatını bu işle geçindirmeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkimiz de hedefimize ulaşırız o zaman kardeşim. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)