8 Ocak 2022 Cumartesi

Don't Look Up filminden gözüme çarpanlar... (Spoiler var)

UYARI: Filmi izlemediyseniz bu yazıyı okumayın. Çünkü spoiler var.    

YARISINDA BIRAKTIM…

     Don’t Look Up filmini yarıda bıraktım. Çok sıkıldım. Ama izlediğim kadarıyla gözüme çarpanları da sizinle paylaşmak isterim.

AYNI SENARYODAN GINA GELMİŞ…

     Dünyaya bir şey çarpacak ve Dünya yok olacak temalı filmlerden gına gelmiş artık bana.

BİZ DE OLSA…

     Beyaz Saray’da, Dünya’ya kuyruklu yıldız çarpacak deniyor. Amerika Başkanının iplediği yok. Çok lakayt gösterilmiş Beyaz Saray. Biz de olsa film hakkında soruşturma açılabilirdi.

NEDENİ BU OLABİLİR…

     Ve insanların umursamaması. Belki de filmdeki insanlar da benim gibi, Dünya’ya bir cisim çarpacak ve yok olacak temasından sıkıldıkları için iplememiş olabilirler.

BUNUN FİLMİNİ ÇOK GÖRDÜK…

     Ayrıca filmde de buna hiç değinilmemiş. Biri de çıkıp, “Hep bunun filmlerini izlerdik. Sonunda gerçeğini mi yaşayacağınız yani?” dememiş.

YAPAY BİR SAHNE…

     Kız, sevgilisine, “Dünya’ya kuyruklu yıldız çarpacak ve hepimiz öleceğiz” diyor.

     Adam hemen fenalık geçiriyor, midesi bulanıyor falan. Bana gerçekçi gelmedi.

     Böyle bir şeyle karşı karşıya kaldığımızda gerçekten böyle bir tepki verebiliriz tabi. Ama o sahne, nedense sahte geldi bana.

EN GERÇEKÇİ SAHNE…

     Bana en gerçekçi gelen sahne: Mindy ve Dibiasky, durumu anlatmak için ilk defa bir televizyon programına çıkıyorlar.

     Program sunucuları söylenenleri umursamıyor. Hatta dalga geçiyorlar.

     Bunun üzerine Dibiasky yani Jennifer Lawrence, bu duruma isyan ediyor.

     Bağırıyor/çağırıyor ve ağlayarak stüdyoyu terk ediyor. Bunun üzerine sosyal medyada capsleri yapılıyor.

     Ama baya komik. İşte bu sahne gerçekti.

    

10 yorum:

  1. yani filmin sonunu izlemedin mi? olay oradaydı:) Ben böyle bir kuyruklu yıldızın dünyaya çarpma olayı olacak olsa insanlığın aynı tepkileri verebileceğini düşünüyorum. Diğer filmlerde olduğu gibi Amerika'lı kahraman/lar dünyayı asla kurtaramayacak, yok olup gidicez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ve biri daha böyle deyince izledim :) Gerçekte de aynısı olur bence de.

      Sil
  2. Hocam izlemedim, o yüzden şimdilik pas geçiyorum:) İzleyince tekrar bakacağım:)

    YanıtlaSil
  3. Spoliler okuduğumuz iyi oldu bence,twitterdede izleyipte hoşlanmayanlar var mesela,gerçekten çok can sıkıcı..Dicaprio zaten çevre işine girmiş durumda,twitter hesabından sürekli çevreyle ilgili paylaşımlar yapıyo,merak ettiğim,bunun için kaç para aldığı..Almış mıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almış olabilir. Artık kimseye güvenmiyorum :)

      Sil
  4. ben de çok sıkıldım ama zorla bitirdim, leo bu filmde çok kötü oynamış yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep sen de sıkıldıysan baya kötü film yapmışlar o zaman :)

      Sil
  5. Üzerine o kadar çok yorum yapıldı ki, hiçbirinde de iyi bir yorum görmedim. İzlemeyeyim de vakit kaybı olmasın bari. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.