Bloğumu sadeleştirsem mi?

kişisel blog
foto kaynak: unsplash.com

     Bloğumu sadeleştirme adına bir takım adımlar atsam mı diyorum? Mesela izleyiciler ve blog arşivinden başka blogda ne varsa silsem. Büyük bir sadeleşme olmaz mı? Hem böylece bloğum daha da bi hızlanmaz mı? Siz ne dersiniz ahali? Böyle bir şey nasıl olur? Sadeleşme yapalım derken bloğun görüntüsünü birden mahvetmiş olmayalım sonra?

Yorumlar

  1. Bence bloğun gayet hızlı ve sade tema da güzel

    YanıtlayınSil
  2. Sadeliğin derinliğini yakalayabilirseniz güzel olur. Ancak, günümüz toplumu çok da sadelikten yana değil.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Günümüz toplumu da bir zaman sonra sadeliğe çok ihtiyaç duyacak bence hocam.

      Sil
  3. Aslında blogun gayet sade ve göz yormayan bir tasarıma sahip.
    Belki arada bazı eklentileri değiştirerek kullanabilirsin. O görsel olarak değişiklik sağlayabilir belki.

    YanıtlayınSil
  4. Kesinlikle ! Geç bile kaldın bence ;)

    YanıtlayınSil
  5. Kesinlikle sadeleştirme blogun için çok iyi olacatır. Endişelerin varsa şuan ki temayı yedekleyebilir ve öyle üzerinde çalışabilirsin. Sevgiler :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yedeklemeyi iyi ki söyledin ben yoksa paldır küldür girerdim bloğa :)

      Sil
  6. Bence bu haliyle sade bir blog zaten göz yoran bir şey yok:)

    YanıtlayınSil
  7. evet evet. reklam bannerlerini azaltmalısın bence. görüş bildirme, çok okunanlar, sayfalar, etiketler gibi içerikleri de kaldırabilirsin.

    YanıtlayınSil
  8. Yedekleyerek denemekte fayda var, olmadı geri dönersin. Google sitedeki köklü değişiklikleri, silmeleri falan hoş karşılamıyor galiba, hit kayıpları olabilir deniyor ama daha iyi bilenlerden bilgi alabilirsin.

    YanıtlayınSil
  9. Şu her taraftan fırlayan reklam sayısı kesinlikle azalmalı hangisi içerik hangisi reklam anlamıyorum sırf bu sebepten ötürü bloğa girmiyorum açıkçası.

    YanıtlayınSil
  10. Bence iyi olmaz. Evden tüm mobilyaları atmak gibi 😅

    YanıtlayınSil
  11. Bence yapma sayfan bu şekilde çok iyi ve hızlı, iyi bir şey yapıyorum derken kötü bir şey yapmış olma :)

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Facebook ve İnstagram'da aynı gönderiyi paylaşmak...

Netflix iş ilanı...

Hayalimiz için gerçekten çaba gösteriyor muyuz?