Aralık, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

2017'de bunlar olur mu?

2017 yılı için bloglarda, sosyal medyada, en güzel dilekler birbiri ardına sıralanıyor. Ben şimdi onlara girmek istemiyorum. Neden derseniz? Tekrara düşmek istemiyorum. Ben 2017’ye farklı bir …
10 yorum

Sıradan yaşamlar yaşıyoruz...

Yeni bir karar alınmış. Avm otoparklarına giren arabaların  plakaları emniyete paylaşılacakmış. Eğer aranan araç varsa emniyet hemen enseleyecekmiş onları. Kardeşim, bunlar hep sonuçlarla uğra…
4 yorum

Anadolu Yakası kitabı hakkındaki yorumum...

Kitap okumayalı, bir ay kadar olmuştu herhalde. Bir ara, Mustafa Kutlu’nun, Anadolu Yakası Nehir söyleşi kitabına başlamıştım. Bi 20 sayfa falan okuyup, bir köşeye bırakmıştım. Sonradan devam …
8 yorum

Yılbaşı akşamlarının sıkıcı şarkı programları...

Model grubundan Fatma Turgut ayrılmış. Peki neden abi? Bu Model grubunun dağılacağı, hiç aklıma gelmezdi. Bizim ülkede nedense bu grup işleri yürümüyor. Hem de hiç beklemediğim kişiden, grubun…
6 yorum

Bulutlara Esir Olduk şarkısına esir oldum...

Abi bu adam nasıl bir şarkı yazıyor ya? Oğuzhan Koç’tan bahsediyorum. Şu anda Süper fmde dinliyorum. Bulutlara Esir Olduk şarkısı. Tamam, bu adam komedi oyuncusu. Ama aynı zamanda bir şarkıcı.…
16 yorum

Hollywood'dan sonra ikinci sırada biz varız...

Ben Türkiye’den, yani ülkemden başka bir yerde yaşayamam ya. Hani kuşu altın kafese koymuşlar, ille de vatanım demiş. O misal. “Ya tamam, böyle diyorsun da, hiç yurt dışına çıktın mı be adam?” d…
6 yorum

İlk günlüğümü nasıl tuttum?

Bir blog yazarı olarak, elbette bende konu sıkıntısı çekiyorum. Konu sıkıntısı ile ilgili okuduğum yazılarda, ortak tavsiyelerden biri, okumak. Ama gelin görün ki, son zamanlarda okumakla hiç …
10 yorum

Yaşlılık, ne kadar da zor...

Parmaklarınızı çıtlatma gibi bir alışkanlığınız var mı? Benim var. Bir zamanlar, günde baya bir çıtlatırdım. Ama sonra okuduğum bir haber nedeniyle, daha az parmak çıtlatmaya, hatta tamamen bı…
12 yorum

İçinde haber vermeyen, haber olur mu ya?

Rıdvan Dilmen’in annesi vefat etmiş. Haberi duyunca üzüldüm. Fenerbahçe’li olmasam da, severim Rıdvan Dilmen’i. Bana göre kendisi, tarafsız bir yorumcudur. Fenerli diye, Fener’i kayırmaz. Olanı sö…
16 yorum

Yaz saati uygulaması ile tasarruf sağladık mı?

Bu akşam haberlerde izledim. Yaz saati uygulaması, bize yarar sağladı mı? Bir elektrik odası- tam olarak hatırlamıyorum şimdi hangi oda olduğunu- hesaplamış. Geçen yılın aynı dönemine göre, ya…
4 yorum

Emoji olayını kim bulmuş?

Aslından bugün niyetim, hiç de emoji ile ilgili bir yazı yazmak değildi. Cem Yılmaz, yeni filmi Arif ve 216 ile ilgili bir emoji paylaşımı yapmış. “Nasıl bir paylaşım yapmış?” diye bir bakayı…
4 yorum

Yaz saati uygulaması ile uyuşamadık...

Yaz saati uygulaması, ülke olarak dengemizi bozdu. Sabah kalkıyoruz, daha sabah olmamış. Her yer karanlık. İlk başlarda kimseden ses çıkmadı, ama sonradan sesler yükselmeye başladı. Önce ailel…
10 yorum

Pazar günleri ben...

Nereye baksanız, her yerde kediler. Mesela nerelerde mi?       ·        En basiti çöplerde. Nerde bir çöp tenekesi varsa, oralarda bir kedi ordusu var.       ·        Herhangi bir dizinin ya da…
11 yorum

Bugün niye tadım tuzum yok...

·        Gülben Ergen’in bir şarkısında geçiyor, “Düşman olmaz benden, kin bile tutamıyorum” diye. Hakikaten ben de kin tutamıyorum. O an çok sinirleniyorum. “Ulan, bundan sonra sana yağmurlu…
8 yorum

İnstagram mı, Facebook mu, Twitter mı?

Geçen sene Twitter’dan çıkmazdım, bu sene hiç giresim gelmiyor. Sadece yeni yazı yazdığımda, onları paylaşıyorum o kadar. Geçen seneki kadar zevk almıyorum. Geçen sene İnstagram ile işim olmaz…
10 yorum

Atılamayan aşk defteri...

Gecenin ikisi mi, üçü mü neydi. Dışarıda, kar başını almış başını gidiyordu. Onu düşünüyordu. Onu hatırlatacak en damar denilebilecek şarkıları, peşi sıra dinliyordu. Eline de kalem kağıt almıştı. …
12 yorum

Kar tanelerinin hissettirdikleri...

İşyerinde içerisi sıcak olunca, camı açtılar. Benim arkam cama dönüktü. Baktım yanımdakiler, kardan falan bahsediyorlar. Hemen kafamı çevirdim, “Aaa kar yağıyor” dedim. Hem de pala pala cinsin…
10 yorum

Asgari ücret 1600 lira mı oluyor?

Asgari ücret komisyonu, ikinci kez toplanmış. Tabi, bir karar çıkmamış. Bizde asgari ücretli çalışanlar olarak, bu toplantıları takip ediyoruz tabi. İşçi sendikası, asgari ücretin 1600 lira olmasın…
6 yorum