Ağustos, 2021 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Ben de fenomen olabilir miyim diye düşünmek...

Ben de fenomen olma potansiyeli yok. Aslında fenomen olma isteğiyle yanıp tutuşmuyorum. Ama hayatın zorlukları kolay yoldan para kazanma üzerine düşündürtüyor insanı. PİŞTİĞİMİZ BİR GÜN…   …
14 yorum

Ali Yazar Veli Bozar...

Sabah sabah dilime Barış Manço’nun, “Ali Yazar Veli Bozar” şarkısı takıldı. Benden duyan kardeşim de söylemeye başladı. Sonunda YouTube’dan açıp dinledik şarkıyı. BU HİSSİ SEVİYORUM…      Y…
14 yorum

Neşet Ertaş, filminin çekilmesiyle ilgili nasıl bir vasiyette bulundu?

Mustafa Uslu, Neşet Ertaş’ın filminin çekileceğini açıklamasından sonra Ertaş ailesinden buna itiraz geldi. Mustafa Uslu, hangi akla hizmet olduğu bilinmez ama aileyle görüşmeden film hazırlıkl…
10 yorum

İyi bir yazar olabilmek için 10 bin saat çalışmak yeterli mi?

Bir işte uzmanlaşmak için en az 10 bin saat çalışmış olmak gerekiyormuş. Mesela Mozart, 10 bin saat çalışmış. Ama 10 bin saat çalışınca kesin başarılı olma garantisi yok. Ama başarılı olan kişi…
16 yorum

O iki şarkıdan eski tadı alamadım...

Ben Fero ve Ezhel’in bir zamanlar beğenerek dinlediğim şarkılarını yeniden dinledim. Ama ilk zamanlardaki gibi zevk almadım. Artık o şarkılara doymuşum. Halbuki ilk çıktıkları zamanlar keyifle …
12 yorum

Aşı karşıtı mı olacağım yoksa aşı yanlısı mı? Ne olacağımı şaşırdım...

Aşılarla ilgili bir çok şey söyleniyor. Aşı yanlılarını dinliyorum. “Aşı olmaktan başka çare yok. Millet koşa koşa aşı olmaya gitmeli” diyorum. Aşı karşıtlarını dinliyorum. “Aşı olarak yanlış m…
8 yorum

Psikolojim o filmi kaldıracak durumda değildi...

Bu akşam TRT 1’de, Müslüm filmi vardı. Ama ben filmi izleyecek psikolojide değildim. Bizimkiler izledi. Evet, şimdiye kadar bir kere olsun izlemedim bu filmi. Ne zaman yine televizyonda denk ge…
14 yorum

Daha kaç doz aşı olmamız gerekecek?

Korona için aşı olmada üçüncü doz aşıdan bahsedilirken şimdi de dördüncü doz aşı çıktı. Daha kaç aşı olmamız gerekecek? CILKI ÇIKAN BİR DİZİ DAHA…      Atv’deki Kalp Yarası dizisinin iyice …
14 yorum

Kendi kendine içini dökmek...

YouTube’da, “Kimsenin bilmesini istemeyeceğiniz şarkılar” başlıkla bir videoya denk geldim. İlk defa duyduğum bu slov şarkılar çok güzeldi. Odanın ışığını kapattım. Uzandım. Ve kendimi bu şarkı…
14 yorum

Bu dünyaya fatura ödemeye mi geldik?

“Biz dünyaya fatura ödemeye gelmişiz” diyor Leyla ile Mecnun’daki, Mecnun’un babası. Gel de bu söze katılma şimdi. “Bu dünyaya çalışmak için gelmişiz” diye bir sözüm vardır benim de. Günde 10 s…
14 yorum

Blog dünyasında denenmemişi denemek isterdim...

Ben Fero, heceleyerek rap yaptı. Deyim yerindeyse çarşı karıştı. Adam yeni bir şey yaptı. Herkes ondan bahsetti. Tutmayabilirdi de. Ama sonuçta denedi ve meyvesini aldı. Ben de denenmemişi dene…
16 yorum

"O, iyi bir insandır" dedirtmek...

Olayın özü: Senin hakkında birine soru sorulduğunda, “O, iyi bir insandır” yanıtının alınmasıdır. Şu koca dünyada gerisi boş. ÇOK SUSATAN ÇAY…      Son günlerde içtiğim çaylar çok susatıyor…
16 yorum

Dilara Gönder, Show Ana Haberi sunacakmış...

Dilara Gönder, pazartesi gününden itibaren Show Ana Haberi sunmaya başlayacakmış. Kendisi daha önce spor spikeriydi. Ntv Spor’da çalışmıştı diye hatırlıyorum. Sonra dizilerde oynadı. Tekrar spi…
4 yorum

Cin Ali serisinin çizeri Selçuk Seymen hayatını kaybetmiş...

Cin Ali serisinin çizeri Selçuk Seymen hayatını kaybetmiş. Bu ölüm vasıtasıyla öğrendim ki, kitabın yazarı Rasim Kaygusuz’muş. Cin Ali’nin başlangıcı 1968 yılıymış. Bu arada karakterlerin çöp a…
2 yorum

Şuraya bir Bob Ross belgeseli çizelim...

Netflix, Bob Ross belgeseliyle ilgili tanıtım videosu yayınlamış. 35 saniyecik. 25 Ağustos’ta belgesel yayında olacakmış. Bu belgeseli izlemek isterim işte. SUDOKUNUN BABASI HAYATINI KAYBETMİ…
8 yorum

Gregor Samsa bizim evde görüldü...

Kardeşim geçen gün evde böcek görmüş. “Lan Gregor Samsa sen nerden çıktın?” demiş. Onu öldürmeden bir peçete ile alıp dışarı atmış. OKUMA İSTEĞİM NERELERDESİN?      Kaç gündür kitap okuma i…
10 yorum

Sadece köpekleri değil tüm hayvanları hak etmiyoruz...

İnstagram’da bir paylaşımda gördüm. Bir çocuk yatağına çıkmaya çalışırken evin köpeği gelip ayaklarının altına yatıyor. Çocuk da köpeğin üstüne basıp yatağına çıkıyor. Paylaşımı yapan kişi, “Bi…
6 yorum

Hes kodu krizi yaşadık...

Arkadaşım Yaşar ile birlikte alışveriş merkezine girecektik. Ben hes kodunun daha önce fotoğrafını çektiğim için sorun olmadan geçtim güvenlikten. Yaşar’sa hes uygulamasını açamadığı için dışar…
12 yorum

Kaliteli hayat nasıl yaşanır videolarından sihirli formüller beklemek...

Her kaliteli hayat başlıklı YouTube videosunu bir hevesle açıyorum. Hep aynı şeyleri görüyorum. Uyku, dengeli beslenme falan filan. Daha başka ne göreceğimi umuyorsam sanki. Nedense farklı şeyl…
8 yorum

Hala kendini bulmaya çalışan ben...

Beğendiğim kelimeleri ve cümleleri not etmeye başladım. Onlardan biri: “Kendini bulma çabaları” Ben hala kendimi bulmaya çalışıyorum da. TELEVİZYONDA BİR ŞEY OLMAYAN AKŞAMLARDAN…        Bu …
4 yorum

Muhabbet başlatayım derken saçmalamak...

Bazen muhabbet olsun diye saçmalıyorum. Şu huyumu bir türlü düzeltemedim. YENİ JÜRİ MERYEM UZERLİ…          Acun, Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasını yeniden başlatacakmış. Ve ilk anlaştığ…
10 yorum

Sineklerin Tanrısı, Nobel Edebiyat Ödülü aldı mı?

Emin Çapa’nın, YouTube kanalında Sineklerin Tanrısı kitabının incelemesini izledim. Ve hayran kaldım. Hiç ekonomi ile uğraşmasın, kitapları anlatarak hayatını devam ettirsin bence. İşte o video…
10 yorum

Hürriyet'te yeni takip etmeye başladığım köşe yazarı...

Takip ettiğim yazarlar arasına Hürriyet’ten Savaş Özbey de dahil oldu. İlk başlarda yazılarına pek ısınamamıştım ama şimdilerde okuduğum yazarlar arasındaki yerine aldı. MERAKLILARINA VİDEO Ö…
8 yorum

Yeni Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer hakkında ilk izlenimler...

Yeni Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer hakkında olumlu şeyler duydum. Daha önce onun dekanı olduğu üniversitede okuyan arkadaşlarım çok övdüler. Öğrenci dostu bir dekanmış. Ama bu yapısını bakanl…
6 yorum

İki efsane şarkı...

Bu akşam Kim Milyoner Olmak İster’de, “Yerine Sevemem” ve “Aldanırım” şarkılarını kimin söylediği soruldu sesli sorularda. Yaşar   ve Gökhan Kırdar tabi ki. İki efsane şarkıdır bunlar. Eğer hiç…
6 yorum

Yaşadığımız çağda inzivaya çekilmenin yolu...

Yaşadığımız çağda inzivaya çekilmek için illaki dağa çıkmaya gerek yok bence. Normal işe git gel yine. Ama farklı olarak sosyal medyayı en aza indir, hatta bırak. Televizyonlarda da haberleri i…
8 yorum

Türkçeyi iyi kullanmak için...

Ahmet Ümit bir röportajında, Türkçeyi iyi kullanmak için bu toprakların yazarlarını okumamız gerektiğini söylüyordu. Ben de bundan yola çıkarak, okunmamış Türk yazar bırakmama düşüncesindeyim. …
16 yorum

Yangınlar bir yandan nefret söylemleri bir yandan...

Psikolojimi bozan ve eminim sadece benim değil, şu ülkedeki herkesin psikolojisini bozan şeylerden biri de, sosyal medya üzerinden insanların birbirini suçlaması. Muhalif ve yandaşların birbirl…
14 yorum

Termik santral cayır cayır yanıyor...

Günlerdir endişe edilen oldu ve yangın Milas’taki Kemerköy Santraline sıçradı. Ve şu anda santral yanıyor. İnstagram’da santraldeki ilk patlamaları da yayınladılar. Korkunç bir ortam var. Arada…
8 yorum

Direk cinayetle başlayan kitap...

Ahmet Ümit’in, Kar Kokusu kitabına başladım. 100’üncü sayfaya geldim ama güzel mi değil mi, çözemedim. Kitabımız direk cinayetle başladı bu arada. Karların üstünde bir ceset. Karlar erimeden ka…
14 yorum

Hangarda yatan uçaklar devreye alınsın çağrısı...

Yeni başlayan bir kampanya ile Türk Hava Kurumu’nun hangarlarında duran uçakların bakımının yapılıp, yangınlarda kullanılması isteniyor. Bununla ilgili Murat Boz’un bir paylaşımını gördüm mesel…
6 yorum

Global call tartışması...

Bir yandan ormanlarımız yanmaya devam ederken bir yandan da tartışmalar devam ediyor. Son tartışma konusu global call çağrısıydı. İnstagram hesaplarından isteyenler bu çağrıyı yaptılar. Ama ile…
4 yorum

Haber kanallarının yapması gerekeni Şahan Gökbakar yaptı...

Evet, haber kanallarının yapması gerekeni Şahan Gökbakar yaptı ve hala yapmaya da devam ediyor. Resmen yangının son durumunu Şahan’dan öğreniyoruz. Haber kanalları sadece saat başları haber ver…
4 yorum

Ormanlar yanmıyormuş gibi çek kanka...

Ülkenin dört bir yanında, ülkenin ormanları yanarken, İnstagram’dan insanların sanki hiçbir şey yokmuşçasına paylaşımlar yapmasına üzülüyorum. Sen bu ülkenin insanı değil misin? Ormanlar yanıyo…
16 yorum