İstanbul'dan kaçış...

      İstanbul’dan kaçış diye çok güzel bir film ismi olabilirdi mesela. Binlerce arabanın İstanbul’dan çıkmaya çalışırken ki görüntüsü akla başka ne getirebilirdi ki? Cüneyt Özdemir ise bugünkü yayınında bu kaçış için, “Sanki bir distopya filmindeymişiz gibi” benzetmesini yaptı. Tam kapanmadan kaçan binlerce İstanbul’lu kendisini yurdun dört bir köşesine attı. Ve bugün saat 19:00 itibariyle o bahsettiğimiz büyük kapanma başladı.

koronavirüs
foto kaynak: unsplash.com

112’DEN İZİN ALMAK MI?

     Kardeşim eczaneden ilaç almak için bile izin alınması gerektiğini duymuş. Eczaneyi aramış. 112’yi arayıp oradan eczaneyi gitmek için izin alınıyormuş. Detaylara yarın hakim olacağım. Yarın 112’yi arayacak kardeşim. Bakalım bizi nasıl yönlendirecekler.

DİĞER YAZILARIM…

*Boyun ağrım…

*Aşk olmadan olmuyor…

12 yorum:

  1. :) Anadoluya yayılacak olan...

    YanıtlaSil
  2. 112 'yi arama işini ilk defa duyuyorum ama biliyorum ki 119'dan kolay izin alınamıyor:-)) (seyahat için izin belgesi). 112 detayından yarın bahset mutlaka hocam, bizimde eczane bağlısı yaşlı ebeveynlerimiz var...

    YanıtlaSil
  3. yok yahu ne eczaneye gitmek için izin, ayol herkes dışarda, alışveriş filan, marketler, restoranlarda bile gizlice yemek yeniyor, parklar sahiller de hareketli, yani ana cadde dışında ses çıkarmıyolar, mahalle araları serbest :)

    YanıtlaSil
  4. Bayramdan sonra vakalar daha çok artacak. Demedi demeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi düşünenlerin sayısı az değil Müfred. Benim de endişem o.

      Sil
  5. İnsanların kapanma da bodrum'a gitmelerine hak veriyorum. Kapanma ekonomik durumu iyi olmayanlar için zor olurken bazıları içinde tatil oluyor... Zaten pandemi bazı insanlara olumlu olarak yaradı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandemiden çok karlı çıkanlar oldu kardeşim, haklısın.

      Sil
  6. 112'den izin almak mı? Sayende bunu da öğrenmiş oldum ama zaten izin almadan herkes gidiyordur gideceği yere :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.