100 jürili Benimle Söyle şarkı yarışması...


     Kanal D’de Benimle Söyle diye bir şarkı yarışması var. 3 değil, 5 değil tamı tamına 100 tane jüri üyesi var. Programın ilk fragmanları döndüğünde bu tarz bir jüri sisteminin Türkiye’ye uygun olmadığını düşünmüştüm. Ama uymuş. Tabi bu reytinglere ne kadar yansıdı bilemiyorum. Peki bu 100 jüri üyesi şarkıyı söyleyeni beğendiklerini nasıl ifade ediyorlar? 


     Önlerinde butonlar var. Beğenen butona basıyor. Önünde mikrofonu alıyor ve şarkıya eşlik etmeye başlıyor. Ama ben doğru dürüst eşlik edenlerin seslerini duymadım. O biraz öylesine gibi durmuş. Programın sunucusu Enis Arıkan, gerçekten sunuculuğun hakkını veriyor. Oysaki ilk başlarda, “Sunuculuğu nasıl yapacak ki?” demiştim. Program uçup kaçmıyor. Ama eğlenceli. En azından izlenecek bir şey olmadığında iyi bir alternatif olur.

Video kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=CPAHfYqiHgA


Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. reytingleri çok düşük, birkaç kez ara verip tekrar başladılar ama yakında sanırım komple kaldırırlar.
    kanal seçimi yanlış gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reytinglere hiç bakmadım. Ama kaldırılma olasılığı var tabi. Farklı bir kanalda olsa tutar mıydı? Ona da emin değilim.

      Sil
  2. Müzikle ilgili programları / yarışmaları genelde izliyorum :) Olmadığını düşündüğüm noktalar varsa da genel itibariyle izlenebilir bir şey çıkmış ortaya. Sizin de dediğiniz gibi izlenecek bir şey bulunamadığında iyi bir alternatif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarışma olayını bende seviyorum. Güzel sesler oluyor 😀 Böyle alternatiflerin olması güzel.

      Sil
  3. Birce Akalay dan olumsuz elektrik aldigim icin izlemiyorum ben:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende pek hazzetmiyorum :) Fazla konuşmuyor o.

      Sil
  4. Programı izleyip, yorumlamak isterim fakat geri bildirim yapacak yeterli gözleme sahip değilim.

    YanıtlaSil
  5. değişik bir format olmuş yakalarsam ben de bakayım ...

    YanıtlaSil
  6. Şarkı yarışmalarını severim ama bunu sevmedim. Aşırı kalabalık geldi, göz yorucu geldi, (ama formatı öyle yapacak bir şey yok)üst üste kat kat olması da hoşuma gitmedi, bir de kimi tiplere gıcık oldum argo tabiriyle:))ısınamadım. Benim naçizane fikrim böyle yarışmalarda 3 jüri olsun, 4 bile olmasın. Aslında gönlüm Emel Sayın, Erol Evgin ve Bülent Ersoy'lu üçlü jüride. Kürk giydiği için çok kızsam da Bülent Ersoy çok hakkaniyetli puan veriyor ve çok iyi nota bildiği için iyi değerlendiriyor, hiçbir yanlış kulağından kaçmıyor. Bence böyle yarışmalara onun gibi iyi nota bilen (Emel Sayın da biliyordur enaz onun kadar çünkü o da çok iyi eğitim almış hatta şan eğitim var nota bilgisi eminim kusursuzdur)öylelerinin değerlendirmesi başka oluyor...sol bemolde şöyle yaptın filan deyince benim hoşuma gidiyor:))))ay çenem düştü ama seviyorum bu yarışmaları ve özlemimde gerçekten söylediğim kişilerden oluşan yarışma var o yüzden hazır konu açmışken yazasım geldi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapmışsınız içinizden geleni yazarak 😀

      Sil
  7. duymamıştım programı denk gelirsem bakayım eğleneli olabilir belki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana eğlenceli geldi. Tabi birde sizde bakın 😉

      Sil
  8. Sanırım ilk programdı değişik giyinen kapalı bir bayan birinci olmuştu. Sadece o zaman denk geldi izledim bir daha da denk gelmedi zaten. Çok da konuşulmuyor sağda solda; demek ki tutmamış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutsaydı sosyal medyada falan muhakkak karşımıza çıkardı abi, haklısın.

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)