Şubat, 2019 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 değerlendirmem...

Çok Güzel Hareketler 2 ’nin değerlendirmesine geçmeden önce söylemek istediğim şeyler var. Bu söyleyeceklerim yine Çok Güzel Hareketlerle ilgili. Ama 1’inciysle ilgili.       İlk bölümün…
34 yorum

Beyaz, Youtube'da başarılı olabilir mi?

Beyaz , Youtube kanalı açmış. Böyle bir şey yapacağı aklımın ucundan geçmezdi. Şaşırdım. Kariyerinde niye böyle bir maceraya yelken açtı gerçekten öğrenmek isterim. Herhalde bununla ilgili k…
36 yorum

Yılmaz Erdoğan, Netflix ile hangi ara anlaştı?

Yılmaz Erdoğan , Netflix ile ne ara anlaşmaya vardı? Hiç böyle bir anlaşmadan da bahsetmemişti. Sessiz sedasız bir anda Netflix’de gördü herkes filmi. Bir anda bomba patladı. Şu anda ortalı…
24 yorum

Yılmaz Erdoğan yazmaya nasıl başlamış?

Yılmaz Erdoğan , Beyaz’ın yeni Youtube kanalına konuk olmuş. Beyaz’la güzel bir sohbet ettiler. Bu arada Beyaz ’ın açtığı yeni Youtube kanalı ile ilgili de bir şeyler yazmak düşüncesindeyim.…
14 yorum

Kaya Çilingiroğlu futbol yorumculuğu yapabiliyor mu?

Kaya Çilingiroğlu ’nu Hülya Avşar’ın kocası olarak tanıdım. Çoğumuz da öyle tanımıştır herhalde. Başka ne iş yapar eder bilmiyorum. Sonra baktım futbol yorumculuğuna başlamış. “Futbolla ilgi…
16 yorum

Cem Yılmaz, yeni gösterisinde daha ne anlatabilir ki?

Cem Yılmaz yeni gösteri 2019 mart ayında başlıyormuş. Aslında daha önce başlayacaktı. Ocak gibi. Sonra ne olduysa oldu marta ertelendi. Cem Yılmaz yeni gösterisinin adı: CMYLMZ Diamond Elit…
36 yorum

Eser Yenenler Show değerlendirmesi...

EserYenenler Show başladığından beri bir kere izledim. Zaten programın başlayacağı haberini duyduğumda, “Yine tv8 ve yine Show programı mı?” dedim. Ama bu sefer tek başınaydı. Bu çocuk Bey…
22 yorum

Ayşe Özyılmazel'i Posta gazetesi okudu diye eleştirmek...

Ayşe Özyılmazel , Posta gazetesini okurken çekilen fotoğrafını hikaye yapmış. Kendisini takip ettiğim için o hikayesini bende görmüştüm. O an aklıma gelmedi de değil. “Bundan bir şey çıkartı…
10 yorum

Duo Diyet'ten merdiven şekilli mim soruları...

Bu okuyacağınız yine bir mim yazısıdır. Bu sefer mimleyen Duo Diyet . Merdiven şeklinde dizayn etmiş soruları. O amaçla mı yola çıktı yoksa soruların sonunda merdiven şekli mi ortaya çıktı bi…
12 yorum

Tigris beni mimlemiş...(Kendi kendimle mim)

Bu aralar mimlerden başımızı kaldıramıyoruz bloglar olarak. Neredeyse kendi yazılarımızı bıraktık, mim yazılarını yetiştirmeye çalışır olduk. Bu dediğim sitem olarak algılanmasın. Bu çok güzel bir…
30 yorum

Organize İşler Sazan Sarmalı, ilk üç günde ne kadar izlendi?

Organize İşler Sazan Sarmalı , ilk üç günde tam 923 bin kişi tarafından izlenmiş. Bu çok iyi bir rakam. Neden derseniz? Yılmaz Erdoğan ’ın kendisi söyledi. “Yeni nesilin çoğu ilk filmi hatır…
28 yorum

İzlediklerim #22- Youtube videoları...

İzlediklerim kategorisine bayadan beri bir şeyler yazmadığımı gördüm. Bu kadar boş bırakmaya gelmez. Hem aklıma yazacak bir konu da gelmedi. İmdadıma yetişti diyebilirim. Youtube’dan iki vid…
18 yorum

Yaz ayındaymışım hissi...

Dışarda hava çok güzel. İnsanın içini açan türden. Dışarı çıktım. Şöyle bir hava aldım. Millet sokaklarda. Gençler bir halka yapmışlar. Sohbetin en koyu yerindeydiler. Herkes pazar gününün ta…
20 yorum

Rehitu abimden hangisini tercih edersin mimi...

Rehitu abim bir mim başlatmış. Ortalık bu mim ile yıkılıyor. Hangisini tercih edersin mimi. Rehitu abim ve Almanyalı Gelin beni mimlemiş. Blog isimlerinin üstüne tıklayarak onların mim yazı…
36 yorum